کد خبر : 1810524 | 24 بهمن 1400 ساعت 18:06 | 22.4K بازدید | 1 دیدگاه

20 دقیقه درخشان امین در سیرجان؛

رونمایی از قاسمی‌نژاد در ترکیب گل‌گهر (عکس)

مهاجم تازه‌وارد و باتجربه گل‌گهر خیلی زود توانست خود را به ترکیب تیم سیرجانی برساند و حضور موفقی در جمع شاگردان قلعه‌نویی داشته باشد.

رونمایی از قاسمی‌نژاد در ترکیب گل‌گهر (عکس)

به گزارش "ورزش سه" در شرایطی که خیال امیر قلعه‌نویی از برتری 2 گله خانگی مقابل فجرسپاسی آسوده شده بود، سرمربی باتجربه گل‌گهر تصمیم به تغییراتی در ترکیب تیمش گرفت و از تنها خرید زمستانی‌اش هم رونمایی کرد؛ او مرتضی تبریزی که گل اول سرمه‌ای‌پوشان را به ضربه‌ای زیبا به ثمر رساند در دقیقه 72 از زمین بازی خارج کرد و امین قاسمی‌نژاد را به جای وی به زمین فرستاد.

دو خرید پر سر و صدای استقلال در سالیان گذشته که هر دوی آن‌ها فعلاً خارج از ترکیب آبی‌ها حضور دارند و در گل‌گهر، هم‌تیمی شده‌اند؛ قاسمی‌نژاد بعد از ورود به زمین مسابقه انگیزه‌های زیادی داشت تا بتواند آمادگی فنی بالای خود را نشان بدهد، بازیکنی که روز گذشته با امضای قراردادی قرضی تا پایان فصل به گل‌گهر پیوسته بود.

 

1691175

 

ستاره باتجربه گل‌گهر روز پر جنب و جوشی را در ترکیب این تیم گذراند و در 20 دقیقه فرصت حضورش در زمین مسابقه، 2 فرصت عالی گلزنی به دست آورد که درخشش ایمان صادقی مانع از گلزنی او در اولین تجربه پوشیدن پیراهن گل‌گهر شد اما شرایط فنی قاسمی‌نژاد به خوبی آمادگی بالای او را نشان داد.

به نظر می‌رسد با توجه به آمادگی این بازیکن 34 ساله، امیر قلعه‌نویی در ادامه فصل فرصت بازی بیشتری در اختیار او قرار دهد، چرا که قاسمی‌نژاد به واسطه فرصت کم بازی در استقلال از جمع آبی‌پوشان جدا شده و امیدوار است در گل‌گهر این فرصت بازی را به دست آورد و بتوانند به مانند روزهای حضورش در شهر خودرو بار دیگر در لیگ برتر بدرخشد.

 

1691177

 

دیدگاه‌ها