کد خبر : 1810556 | 24 بهمن 1400 ساعت 20:20 | 15.6K بازدید | 5 دیدگاه

ستاره چلسی به رکورد لیونل مسی رسید

کای هاورتز، ستاره آلمانی چلسی بعد از 11 سال موفق به تکرار رکورد لیونل مسی در سال 2011 شد.

ستاره چلسی به رکورد لیونل مسی رسید

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته و در دیداری دشوار در فینال جام باشگاه های جهان در ابوظبی به مصاف پالمیراس رفته و در نهایت با کسب پیروزی 1-2 موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. تیم توماس توخل در دقیقه 115 صاحب یک ضربه پنالتی شد و کای هاورتز پشت توپ قرار گرفت تا گل پیروزی بخش تیمش را وارد دروازه نماینده برزیلی کند.

 

1690977


اما این دومین گل قهرمانی کای هاورتز برای چلسی در فینال در کمتر از یک سال بود. ستاره جوان و آلمانی چلسی چند ماه قبل و در فینال لیگ قهرمانان مقابل منچسترسیتی، در همان نیمه نخست با دروازه حریف تک به تک شده و بعد از گذر از سد ادرسون تنها گل آن مسابقه را به ثمر رساند. در واقع حالا کای هاورتز بعد از لیونل مسی تبدیل به دومین بازیکن تاریخ فوتبال شده که در یک فصل هم در فینال لیگ قهرمانان و هم جام باشگاه های جهان موفق به باز کردن دروازه تیم حریف می شود.


در سال 2011 لیونل مسی در دیدار فینال لیگ قهرمانان مقابل منچستریونایتد شبی فراموش نشدنی را سپری کرده و با ضربه ای فنی و دقیق از پشت محوطه جریمه موفق به زدن گل دوم بارسلونا در جریان برتری 1-3 این تیم در مقابل شیاطین سرخ شد. اما در فینال جام باشگاه های جهان و در تاریخ 18 دسامبر سال 2011، لیونل مسی و بارسلونا به مصاف نیمار و سانتوس رفتند. ستاره آرژانتینی آن شب نیز درخشان ظاهر شده و با ثبت بریس مقابل سانتوس، در جریان پیروزی مقتدرانه و 0-4 بارسلونا و کسب عنوان قهرمانی در جهان نقش آفرینی کرد.
 

دیدگاه‌ها