کد خبر : 1810586 | 24 بهمن 1400 ساعت 21:50 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

کارت قرمزی که برای پیکان دردسر درست کرد(عکس)

اخراج محمدحسین فلاح در دقایق ابتدایی نیمه دوم، یکی از عوامل اصلی شکست پیکان مقابل هوادار بود.

کارت قرمزی که برای پیکان دردسر درست کرد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم پیکان تهران در شرایطی که مقابل هوادار با یک گل پیش بود، در ثانیه های پایانی نیمه نخست گل تساوی را دریافت کرد. با این حال شاگردان مجتبی حسینی امید زیادی داشتند تا در نیمه دوم بتوانند بازهم به گل برسند و پیروز از زمین خارج شوند.


در اوایل نیمه دوم اما اتفاقی افتاد که شیرازه تیم پیکان را بهم ریخت. محمدحسین فلاح بازیکن جوان خودروسازان در دقیقه 58 با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا پیکانی‌ها 10 نفره به کار ادامه بدهند. این اخراج تاثیر بسزایی روی عملکرد پیکان داشت و درنهایت باعث شد تا خودروسازان با وجود تلاش زیاد اما گل دوم را نیز دریافت کنند و بازنده شوند.

مجتبی حسینی سرمربی پیکان نیز در نشست خبری به این موضوع اشاره کرد و گفت: «روی بی تجربگی، بازیکن‌مان کارت زرد دوم گرفت و اخراج شد و ده نفره شدیم. وقتی تیم ده نفره می شود و چند روز قبل هم 120 دقیقه بازی کرده بودیم، فشار زیادی به تیم وارد می شود.»

البته حسینی بعد از بازی اعلام کرد که به جوانانش همچنان اعتماد می‌کند و این موضوع باعث نخواهد شد که روحیه تیمی پیکان از بین برود. فلاح 21 ساله حالا دیدار آینده تیمش مقابل ذوب‌آهن را نیز از دست داده است. 


عکس‌: حامد عراقی

دیدگاه‌ها