کد خبر : 1810605 | 24 بهمن 1400 ساعت 22:42 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد ستاره ایتالیایی؛ بیشتر به ما احترام بگذارید

جورجینیو، هافبک ایتالیایی و خلاق چلسی این تیم را لایق احترام دانسته و پاسخ انتقادات اخیر را داد.

انتقاد ستاره ایتالیایی؛ بیشتر به ما احترام بگذارید

به گزارش "ورزش سه"، چلسی دیشب در دیداری دشوار 1-2 از سد پالمیراس گذشته و موفق به فتح عنوان قهرمانی جام باشگاه های جهان شد. حالا جورجینیو، هافبک ایتالیایی چلسی فاش کرد که توماس توخل، سرمربی این تیم قبل از برگزاری دیدار فینال روز شنبه مقابل پالمیراس، از اهمیت این بازی برای ستاره های چلسی صحبت کرده و از آنها خواسته به هر طریقی به نتیجه پیروزی دست یابند.


جورجینیو گفت: "تنها جزئیاتی که توماس توخل قبل از سوار شدن به اتوبوس و حرکت به سمت استادیوم به بازیکنان گفت این بود که ما متوجه شویم پیروز شدن در این رقابت چقدر مهم است و پالمیراس چگونه به دنبال کسب عنوان قهرمانی بوده و تلاش می کند تا در این دیدار برنده شود.

 

1668925


ما بازیکنان با یکدیگر در این مورد صحبت کردیم. چلسی تا به حال موفق به کسب عنوان قهرمانی جام باشگاه های جهان نشده بود و فتح این جام برای ما اهمیت بسیاری داشت. باید به چلسی احترام بگذارید. منتقدان در برخی موارد چیزهایی در مورد چلسی گفتند که باید از آنها تشکر کنم، زیرا انتقادات آنها برای به مثابه انگیزه بیشتر برای کسب موفقیت بود. 


من نیازی به صحبت ندارم و خودتان می دانید، اما آنها خیلی به ما احترام نگذاشتند. این تیم شایسته احترام است و چلسی فاتح لیگ قهرمانان اروپا، سوپرکاپ و حالا جام باشگاه های جهان شده است. چلسی تشنه ثبت کردن نام خود در دل تاریخ است و ما می خواهیم اثری از خود به جای بگذاریم، پس به همین دلیل بابت کسب این موفقیت بسیار خوشحالیم."
 

دیدگاه‌ها