کد خبر : 1810648 | 25 بهمن 1400 ساعت 10:52 | 23.2K بازدید | 8 دیدگاه

برخورد خونین حقیقی – پهلوان از نمای نزدیک

مصاف نساجی – پرسپولیس از جمله بازی های زیبای هفته هفدهم لیگ برتر بود که 4 گل به همراه داشت که سهم تیم پرسپولیس 3 گل بود و همانند بازی دور رفت برنده شد.

برخورد خونین حقیقی – پهلوان از نمای نزدیک

به گزارش "ورزش سه"، این بازی به جز 4 گلی که ثبت شد یک گل دیگر هم داشت که از سوی کمک داور مردود اعلام شد و هم چنین صحنه های خطرناک دیگری که می توانست شماره گل های هر دو تیم را بالا ببرد. اما یکی از این صحنه ها تلاش احسان پهلوان در موقعیت نسبتا تک به تک با علیرضا حقیقی بود که منجر به مصدومیت شدید علیرضا حقیقی شد و داور هم به احسان پهلوان کارت زرد نشان داد. در صحنه ای که دروازه بان نساجی معتقد بود داور باید به بازیکن حریف کارت قرمز نشان می داده به خاطر خطای خشن اما بازیکن پرسپولیس هم مدعی بود که علیرضا حقیقی روی او مرتکب خطای پنالتی شده است.

جالب است بدانید در لحظه برخورد این دو بازیکن داور وسط کمی از صحنه دور بود اما خطا از سوی کمک داور اعلام شد و در نهایت مهدوی داور مسابقه به احسان پهلوان کارت زرد نشان داد. علیرضا حقیقی هم برای اینکه ثابت کند احسان پهلوان روی او مرتکب خطای خشن شده و داور باید به او کارت قرمز نشان می داده عکس پای خونی خود را در فضای مجازی منتشر کرد.

 

1691442

 

هر دو بازیکن برای تصاحب توپ به سمت آن حرکت می کنند و برخوردی که در این مسیر به وجود می آید موجب مصدومیت علیرضا حقیقی می شود. شاید به این خاطر که توپ در تصاحب دروازه بان نساجی نبوده مهدوی به دادن کارت زرد به احسان پهلوان بسنده کرد و اینکه احسان پهلوان در مصدومیت دروازه بان نساجی عمدی نداشته و تصور می کرده زودتر از او به توپ می رسد. به هر صورت پرونده این بازی با نتیجه 3-1 به سود پرسپولیس بسته شد و شاگران یحیی گل محمدی بعد از فرصتی که در بازی سوپرجام و در برابر فولاد از دست دادند با پیروزی در مصاف با نساجی بار دیگر به شرایط ایده آل خود برگشتند.

عکس ها: محسن بخشنده و مصطفی عباسی

دیدگاه‌ها