کد خبر : 1810650 | 25 بهمن 1400 ساعت 10:56 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

شهاب با کلین شیت به قفس توری فولاد برگشت

شهاب گردان که پس از یک فصل و نیم دوری از فولاد به تیم سابق خود بازگشته، در نخستین بازی با لباس این تیم موفق به ثبت کلین شیت شد.

شهاب با کلین شیت به قفس توری فولاد برگشت

به گزارش "ورزش سه"، پس از پشت سر گذاشتن محرومیت 5 جلسه ای از فصل قبل، شهاب گردان توانست از هفته دوم در کنار ذوب آهن باشد اما این بازیکن در ابتدای این فصل با مصدومیت مواجه شد و روند بازگشت او به میادین به کندی پیش رفت.

با این وجود، گردان با پشت سر گذاشتن دوران آسیب دیدگی در دسترس کادرفنی ذوب آهن بود تا اینکه این گلر باتجربه در نقل و انتقالات زمستانی از جمع اصفهانی ها جدا شد و به تیم سابق خود یعنی فولاد بازگشت.

گردان روز گذشته و در دیدار برابر آلومینیوم، پس از یک فصل و نیم دوری از فولاد دوباره از ابتدا برای تیمش به میدان رفت و در همان گام نخست، موفق به بسته نگه داشتن دروازه اش شد تا کارش را در اهواز با کلین شیت آغاز کند.

این دروازه بان 37 ساله روز گذشته عملکرد مطلوبی را در قفس توری فولاد داشت و کادرفنی این تیم را امیدوار کرد تا بتواند همچون فصل حضور در این تیم، با کلین شیت های پرتعداد، یکی از ارکان موفقیت تیمش باشد.

گردان در لیگ نوزدهم که برای فولاد به میدان رفت، در 26 مسابقه موفق به ثبت 15 کلین شیت شد که آمار بسیار خوبی برای او محسوب می شد اما در پایان فصل، راهی ذوب آهن شد.

حالا این گلر باتجربه که رقابت سختی با احسان مرادیان در پیش دارد، کارش را در فولاد با یک کلین شیت دیگر آغاز کرده و امیدوار است بتواند با درخشش در لباس این تیم، قفس توری تیم نکونام را از آن خودش کند.

دیدگاه‌ها