کد خبر : 1810651 | 25 بهمن 1400 ساعت 11:03 | 26.4K بازدید | 5 دیدگاه

منوچهر پشت سر رامین و ترابی در ضربات کاشته!

منوچهر صفروف که مقابل نساجی به طور کامل بازی کرد به کاشته‌زن پرسپولیس تبدیل شده بود.

منوچهر پشت سر رامین و ترابی در ضربات کاشته!

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت پرسپولیس به چینش سه‌دفاعه موجب شد منوچهر صفروف در پست مورد علاقه‌اش یعنی وینگ بک راست قرار بگیرد و آزادی عمل بیشتری در حملات داشته باشد. علاوه بر پست جدید، صفروف وظیفه جالبی بر عهده داشت و به کاشته‌زن اول پرسپولیس تبدیل شده بود.

در نیم فصل نخست مهدی ترابی و امید عالیشاه پشت ضربات ایستگاهی و کرنرها می‌ایستادند و اغلب توپ‌ها را روی دروازه ارسال می‌کردند. غیبت این بازیکنان موجب شد یک بازیکن غیرمنتظره یعنی منوچهر صفروف ایستگاهی‌زن قرمزها شود.

او در این بازی عملکرد متوسطی داشت و همانطور که یحیی هم اشاره کرده بود گذشت زمان می‌تواند او را کارآمدتر کند. صفروف در این مسابقه کنش‌های دفاعی خیلی موفقی نداشت و در بسیاری از توپ‌ها جا می‌ماند. این درحالی است که اگر یک ترکیب سه دفاعه می‌خواهد از کناره‌ها آسیب پذیر نباشد نیازمند وینگرهای دونده و پرتلاش است که به موقع دفاع را پوشش دهند. اتفاقی که صفروف در آن راضی کننده ظاهر نشد و تیم یحیی روی حرکت عمقی حریف گل خورد.

البته بازی مقابل نساجی نشان داد برای زدن کاشته‌های پرسپولیس یک مدعی تازه پیدا شده است. یحیی، رامین رضاییان را که در این امر مهارت دارد به خدمت گرفته و مهدی ترابی نیز سانترهای خوبی انجام می‌دهد و باید منوچهر را پشت سر این دو بازیکن در شروع مجددها تصور کرد. بازیکنی که جا برای پیشرفت دارد و احتمالا بازهم مورد اعتماد کادرفنی قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها