کد خبر : 1810653 | 25 بهمن 1400 ساعت 11:06 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

دلیل تعویض های زودهنگام نساجی مقابل پرسپولیس

ساکت الهامی سرمربی نساجی در جریان بازی با پرسپولیس دست به تعویض های زودهنگام زد.

دلیل تعویض های زودهنگام نساجی مقابل پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، تیم او که در 11 مسابقه رسمی پیش از بازی با پرسپولیس شکست نخورده بود در همان دقایق ابتدایی بازی دو بار دروازه اش توسط کمال کامیابی نیا (دقیقه 2) و وحید امیری (دقیقه 7) باز شد و این برای سرمربی جوان نساجی غیر قابل تصور بود. به دنبال این اتفاق شاهد تعویض های زودهنگام در ترکیب نساجی بودیم. بر این اساس مهرداد عبدی که یکی از بازیکنان کلیدی و تاثیر گذار نساجی در بازی های قبلی بشمار می رفت در دقیقه 19 بازی جای خود را به حسن نجفی داد و امیر مهدی جانملکی مدافع میانی این تیم هم در شروع نیمه دوم جای خود را به فرزاد زامهران داد.

اما دلیل این تعویض های زودهنگام از سوی ساکت الهامی به خاطر نتیجه بازی نبود؛ بلکه مصدومیت موجب شد ترکیب تیم در جریان بازی دستخوش تغییر شود.

 مهرداد عبدی در تمرینات آماده سازی نساجی پیش از بازی با پرسپولیس مصدوم شده بود و تنها با یکی دو جلسه تمرین برای بازی با پرسپولیس وارد میدان شد اما در همان دقایق ابتدایی مشخص شد که از نظر بدنی در شرایط ایده آلی قرار ندارد و سرمربی نساجی برای جلوگیری از مصدومیت دوباره اش او را بیرون کشید و امیر مهدی جانملکی هم در پایان نیمه اول با اعلام کشیدگی کشاله اعلام کرد نمی تواند به بازی ادامه دهد و این منجر به یک تعویض دیگر در بین دو نیمه در ترکیب نساجی شد.

 

1691456

دیدگاه‌ها