کد خبر : 1810661 | 25 بهمن 1400 ساعت 11:42 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

یک لحظه بی دقتی کردم و اخراج شدم

فلاح: از آقامجتبی و بچه‌ها معذرت می‌خواهم

هافبک جوان تیم پیکان بابت اخراجش در بازی دیروز از اعضای تیم خود و به ویژه مجتبی حسینی عذرخواهی کرد.

فلاح: از آقامجتبی و بچه‌ها معذرت می‌خواهم

محمدحسین فلاح در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شکست روز گذشته تیمش مقابل هوادار تهران بیان کرد: متاسفانه اتفاقاتی در بازی دیروز افتاد که به ناحق شکست خوردیم. قبل از بازی به دلیل مصدومیت برخی بازیکنان را از دست دادیم و با ترکیبی ناقص به زمین رفتیم. در طول بازی هم با اینکه بد کار نکردیم اما فکر می کنم اخراج من در اوایل نیمه دوم کار را برای بچه ها سخت کرد و متاسفانه شکست خوردیم.
او درباره اخراجش در این مسابقه گفت: شرمنده کادر فنی و بازیکنان و سایر اعضای تیم هستم. من دوست داشتم برای تیمم بهترین نمایش را داشته باشم و به موفقیت پیکان کمک کنم، اما متاسفانه یک لحظه بی دقتی کردیم و اخراج شدم. از هم تیمی هایم و به خصوص آقامجتبی حسینی عذرخواهی می کنم. امیدوارم در آینده جبران کنم و بتوانم برای تیمم مفید باشم. 

 

1691467


هافبک پیکان همچنین گفت: باور کنید شب گذشته حالم اصلا خوب نبود. شرایط عجیبی را تجربه کردم و حتی تا صبح درست نتوانستم بخوابم. من خودم از همه ناراحت ترم و فقط می توانم از هم تیمی هایم عذرخواهی کنم.
فلاح در پاسخ به این پرسش که آیا اخطارهایی که دریافت کرد، درست بود، گفت: این را کارشناسان باید نظر بدهند اما داور در هر دو صحنه می توانست کارت زرد نشان ندهد. با این حال اتفاقی است که افتاده و نمی شود حرف دیگری زد.
وی درباره آینده پیکان افزود: ما تیم جوان و خوبی داریم. شک ندارم در 13 بازی باقیمانده حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت. پیکان امسال توانایی هایش را به همگان نشان داده و مطمئن هستم با کسب نتایج خوب در آینده این شکست را جبران خواهیم کرد. من هم مثل یک سرباز سعی خواهم کرد تا بهترین شرایط را داشته باشم و به تیمم کمک کنم.

دیدگاه‌ها