کد خبر : 1810687 | 25 بهمن 1400 ساعت 14:16 | 46.7K بازدید | 9 دیدگاه

شماره 11 و کاپیتانی در حد اعلا

تو اونجا چیکار می‌کردی کمال کامیابی نیا (عکس)

هافبک گلزن پرسپولیس در جدال با شهرخودرو مشهد توانست با گل شوک آور خود، تیمش را به خوبی در مسیر دستیابی به سه امتیاز قرار دهد.

به گزارش "ورزش سه"، فصل برای کمال کامیابی‌نیا سخت و عجیب استارت خورد. او که اکنون هفتمین فصل حضورش در این تیم را پشت سر می‌گذارد، با توجه به مصدومیت روزهای پایانی لیگ قبلی، مجبور شد راهی امارات شود. 

حضور او در امارات در روزهایی که قراردادش به پایان رسیده بود و باشگاه نیز نسبت به انجام مراحل درمانی‌اش بی‌توجه بود شایعات را درباره احتمال جدایی و قبول پیشنهاد مالی تیم‌های دیگر افزایش داد.

کامیابی نیا اما علیرغم دلخوری‌هایی که بابت بی‌توجهی باشگاه نسبت به عدم توجه به مراحل درمانی‌اش و انجام آن با هزینه شخصی داشت، وکیل خود را پای میز مذاکره فرستاد و خیلی زود برای ادامه همکاری و تجربه هفتمین فصل حضور در جمع سرخپوشان به توافق دست یافت.

پشت سر گذاشتن دوران نقاهت مصادف شد با نیمکت‌نشینی‌های ابتدای فصل. جایی که حتی نمایش دور از انتظار رضا اسدی هم باعث نشد او شانس حضور در ترکیب را به دست بیاورد و یحیی گل محمدی بیشتر از محمد شریفی جوان سود برد. کمال اما واقعا حلقه گم شده پرسپولیس در خط میانی محسوب می‌شد و در اولین حضور فیکس همه معادلات را به سود خود کرد. نظم و ریتم به خط میانی سرخ‌ها بازگشت و حتی در کلین‌شیت‌ها و کم شدن موقعیت‌ حریفان روی دروازه این تیم نیز آمار به شکل جالبی به سود سرخ‌ها شد.

 

1691496
1691497
1691498

 

کامیابی نیا با گلزنی در جدال 6 امتیازی مقابل سپاهان بار دیگر توانایی‌های خود را به اثبات منتقدان رساند و باعث شد تا حتی دراگان اسکوچیچ نیز نتواند از شایستگی‌هایش چشم پوشی کرده و شانس حضور دوباره به اردوی تیم ملی را نصیب وی کند.

هافبک جنگنده و دونده پرسپولیس در جدال با نساجی مازندران نیز با بازوبند این تیم یک روز درخشان را پشت سر گذاشت. او در همان دقایق ابتدایی بازی با سود بردن از همان ویژگی خاص تهاجمی‌اش با حضور در نقطه کور دفاعی حریف و بدون مزاحمت گلی مشابه همان گل جدال با سپاهان را به نام خود کرد. گلزنی در دقیقه 2 بازی و شوک بزرگی که به نساجی وارد شد، مطمئنا کلید برتری شاگردان یحیی گل محمدی بود که با تیزهوشی و توان فنی کاپیتان خود به آن دست یافتند.

کامیابی نیا که روند موفقیتش در پرسپولیس از زمان عقد قراردادش با این تیم در فصل پانزدهم کلید خورد و تا به امروز ادامه داشته، امیدوار است در پایان فصل بیست و یکم نیز بتواند یک اتفاق مهم را با سرخپوشان به نام خود کند. مطمئنا نقشی که او در خط میانی این تیم دارد، می‌تواند برای دستیابی به این هدف تاثیر زیادی داشته باشد و باید دید قادر به انجام آن خواهد بود یا خیر.

دیدگاه‌ها