کد خبر : 1810802 | 26 بهمن 1400 ساعت 16:10 | 3.4K بازدید | 1 دیدگاه

باخت برابر بوخوم فراموش شد

مولر: باید فردا کار سالزبورگ را تمام کنیم

ستاره بایرن معتقد است فردا باید مقابل سالزبورگ پیروز شده و در همین بازی رفت سرنوشت صعود را مشخص کنند.

مولر: باید فردا کار سالزبورگ را تمام کنیم

به گزارش "ورزش سه"؛ بایرن مونیخ فردا از دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان میزبان سالزبورگ است. بایرنی ها در حالی به این بازی رسیده اند که شنبه در دیداری عجیب 4-2 مغلوب بوخوم شدند تا انتقادات رسانه ها از این تیم به اوج برسد. لوتار ماتیوس اسطوره بایرن نیز حملات تندی بر علیه مدافعان تیم داشت.

 

1691656

 

توماس مولر ستاره بایرن در نشست خبری امروز خود و در مورد شکست از بوخوم گفت:« اگر در یک بازی بوندسلیگا 100 درصد توان را نگذارید، جریمه خواهید شد و ممکن است تاوانی سنگینی بدهید. این باخت را فراموش کرده ایم و باید بگویم که برای بازی فردا هیجان زده ایم. شاید سخت باشد ولی گاهی به چنین شکست هایی برای ایجاد انگیزه برای اینکه در چالش های بعدی موفق شویم، نیاز است.»

انتقادات ماتیوس:« نه فقط مدافعان که خیلی از بازیکنان در برابر بوخوم پایین تر ار سطح خود بودند. شاید فقط لواندوفسکی مثل همیشه خوب بود. دو گل زد و سهمش را ادا کرد ولی مابقی خوب نبودیم.»

ذهنیت تیمی بایرن:« همیشه سوال این است که چقدر می خواهید رنج بکشید؟ ما می خواهیم به زمانی برگردیم که خودمان را شکنجه می کردیم و برای انجام آن نیازی به فشار از بیرون نداشتیم.»

مولر درباره سالزبورگ گفت:« سالزبورگ در سال‌های اخیر توانایی هایش را در فوتبال اتریش و نیز در لیگ قهرمانان اروپا ثابت کرده است. در لیگ اتریش آنها بهترین تیم هستند. برای رسیدن به مرحله حذفی لیگ قهرمانان، باید کیفیت بالایی داشته باشید و روند ثابتی را طی کنید. کیفیت آنها در حال پیشرفت است و این هشداری برای همه حریفان از جمله ما محسوب می شود. ما می خواهیم فردا کار را تمام کنیم. سالزبورگ فوتبال مدرنی بازی می کند و ما باید در حمله خوب و موثر کار کنیم. این یک بازی حذفی از لیگ قهرمانان است و ما محکوم به صعود هستیم.»
 

دیدگاه‌ها