کد خبر : 1810808 | 26 بهمن 1400 ساعت 16:38 | 4.1K بازدید | 3 دیدگاه

نویر بهترین گلر دنیاست

ناگلزمن: منتظر یک شب درخشان چمپیونزلیگی هستم

یولیان ناگلزمن در انتظار درخشش بایرن برابر سالزبورگ در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان و فراموشی باخت برابر بوخوم است.

ناگلزمن: منتظر یک شب درخشان چمپیونزلیگی هستم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فردا در خانه و از دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان میزبان سالزبورگ اتریش است. بایرن دو سال پیش توانست فاتح این رقابت ها شود ولی فصل گذشته در یک چهارم نهایی به دست پی اس جی حذف شد.

بایرن شنبه در زمین بوخوم در بوندسلیگا 4-2 شکست خورد تا در شرایط روحی نه چندان خوبی به سالزبورگ برسد.

 

1685239

 

یولیان ناگلزمن سرمربی بایرن در نشست خبری این بازی گفت:« به حساس ترین مقطع فصل رسیده ایم و هدف این است که روند خوب مان در دور گروهی را ادامه دهیم. فردا 30 هزار هوادار از ما حمایت خواهند کرد و مدت ها از حضور این هواداران بی بهره بوده ایم. طبعا از این بابت هیجان زده ایم. انتظار یک شب درخشان چمپیونزلیگی را دارم.»

استفاده از 5 مهاجم:« وقتی در یک بازی شکست می خورید، همیشه این بحث ها مطرح می شود ولی من ایده هایم را عوض نمی کنم. تعدادی از بازیکنان در دسترس نیستند و همه این را می دانند. برابر بوخوم به اندازه کافی هجومی نبودیم.»

انتقادات تند ماتیوس از مدافعان بایرن:« در مورد نظرات کارشناسان چیزی برای گفتن ندارم. با بازیکنانم صحبت کرده ام و نیازی به پرداختن بیشتر به این موضوع نیست. هر کسی نظر خودش را دارد و من دخالتی در این موارد نمی کنم.»

مشکلات دفاعی بایرن:« طبیعی است که وقتی در یک بازی 4 گل دریافت می کنید، انتقادات از مدافعان افزایش پیدا می کند. در مجموع عملکرد دفاعی مان خوب بوده ولی برابر بوخوم و گلادباخ از این ناحیه ضربه خوردیم. ما با اختلاف بیشترین مالکیت توپ را در میان تیم های اروپایی داریم و این نتیجه هماهنگی بین تمام خطوط است. بسیاری مواقع تعداد گل های زده ما در یک بازی بیشتر از گل های خورده است ولی واضح است که باید در کارهای دفاعی بهتر کار کنیم تا نتایج بهترین به دست بیاوریم.»

غیبت مانوئل نویر:« البته که غیبت نویر را حس خواهیم کرد ولی اِسوِن اولرایش برابر بوخوم خوب بود و دلیل باخت ما نبود. مانوئل نویر هنوز بهترین گلر دنیاست.»

 

 


 

دیدگاه‌ها