کد خبر : 1810806 | 26 بهمن 1400 ساعت 16:43 | 19.1K بازدید | 9 دیدگاه

ایران – لبنان؛ در استادیوم امام رضای مشهد؟

مجتبی خورشیدی، مدیر تیم ملی اعلام کرد فدراسیون فوتبال در تلاش است آخرین دیدار خانگی را در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 در یکی از شهرستان‌ها برگزار کند.

ایران – لبنان؛ در استادیوم امام رضای مشهد؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی که صعود خود را به جام جهانی مسجل کرده در بازی بعدی 4 فروردین احتمالا در شهر سئول به مصاف کره جنوبی می رود و در آخرین بازی هم در ایران میزبان لبنان خواهد بود. این بازی روز 9 فروردین برگزار خواهد شد.

برگزاری بازی در شهری غیر از پایتخت مدت هاست که در فوتبال مرسوم شده و چه در اروپا و چه در آسیا تیم های ملی متعددی بازی ملی خود را در شهرهای مختلف برگزار می کنند. حتی این احتمال هم وجود دارد کره جنوبی در شهری غیر از سئول پذیرای ایران باشد.

فدراسیون فوتبال هم از سال ها پیش به دنبال برگزاری بازی رسمی تیم ملی در یکی از شهرستان ها است که تا اکنون این موضوع محقق نشده است. در دوره مدیریت مهدی تاج و مربیگری کارلوس کی روش هم قرار بود این اتفاق رخ دهد و  استادیوم امام رضای مشهد برای میزبانی از تیم ملی انتخاب شده بود اما درنهایت هماهنگی های لازم انجام نشد و همه بازی های مقدماتی جام جهانی 2018 هم دیدارهای تیم ملی در استادیوم آزادی تهران برگزار شد.

باید منتظر ماند و دید که در نهایت دیدار ایران – لبنان در کدام استادیوم برگزار می شود. در این بین تغییر برنامه تیم ملی باید مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا هم قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها