کد خبر : 1810847 | 27 بهمن 1400 ساعت 01:37 | 84.9K بازدید | 24 دیدگاه

اثر هنری ستاره فرانسوی؛

شاهکار امباپه؛ منتظرم باش رئال مادرید! (عکس)

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن در ثانیه های پایانی گل پیروزی این تیم مقابل رئال مادرید را به ثمر رساند.

شاهکار امباپه؛ منتظرم باش رئال مادرید! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در خانه خود پذیرای رئال مادرید بود و در نهایت با یک گل موفق به غلبه بر این تیم شد. شاگردان مائوریسیو پوچتینو در این دیدار تقریبا در تمام طول 90 دقیقه از حریف خود بهتر بازی کرده، مالک توپ و میدان و فرصت های فراوانی را از دست دادند. 


البته بهترین موقعیت این تیم توسط لیونل مسی و از روی نقطه پنالتی از دست رفت و تیبو کورتوا به خوبی توانست ضربه این بازیکن را مهار کند. اما در شرایطی که به نظر می رسید این مسابقه حساس با تساوی بدون گل به پایان می‌رسد، کیلیان امباپه در دقیقه 94 به زیبایی موفق شد دروازه رئال مادرید را باز کند.


روی پاس پشت پا و تماشایی نیمار، کیلیان امباپه از سمت چپ حرکت کرده و با یک دریبل تماشایی لوکاس واسکز و ادر میلیتائو را به شکل حیرت انگیزی از مقابل برداشت. این ستاره فرانسوی با دروازه رئال مادرید تک به تک شده و با ضربه ای زمینی از بین پاهای تیبو کورتوا موفق شد تک گل برتری بخش پاری سن ژرمن را به ثمر برساند.


کهکشانی ها سال هاست در تلاش برای خرید کیلیان امباپه هستند و تابستان قبل این گلزن جوان فاصله ای تا انتقال به مادرید نداشت، اما در نهایت مدیران پاری سن ژرمن مجوز جدایی او را صادر نکردند. 

 

کیلیان امباپه تا این مقطع از فصل تمایلی به تمدید قرارداد نشان نداده و با این شرایط احتمالا فصل بعد برای رئال مادرید بازی خواهد کرد. اما این ستاره جوان ممکن است با همین یک گل فصل را برای تیم بعدی خود خراب کرده باشد و با این حرکت فوق العاده خود را آماده انتقال به مادرید کند.

 

1691731

 

1691732

 

1691730

دیدگاه‌ها