کد خبر : 1810926 | 27 بهمن 1400 ساعت 15:15 | 61.5K بازدید | 25 دیدگاه

رضایی: هر کاری کنند پرسپولیس قهرمان است

مدافع اسبق پرسپولیس مدعی است که علیرغم شرایطی که در لیگ شکل گرفته، این تیم قادر به تکرار قهرمانی خواهد بود.

رضایی: هر کاری کنند پرسپولیس قهرمان است

به گزارش "ورزش سه"، شیث رضایی در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل نساجی گفت: بازی خوبی بود و پرسپولیس با ارائه یک بازی منطقی توانست برتری خودش را به حریف دیکته کند. تیم بازی را طوفانی شروع کرد و در همان دقایق ابتدایی کار حریف را تمام کرد و این سه امتیاز خیلی مهم بود که کسب شد. نساجی تیم قدرتمندی است و شکست دادن این تیم کار راحتی نیست و این را در بازی‌های قبل هم نشان داده است.

وی در مورد عملکرد خط دفاع پرسپولیس در این بازی گفت: ساختار دفاعی شکننده بود و موقعیت به حریف زیاد دادیم ولی این فقط مربوط به نفرات خط دفاع نیست و اگر دفاع یک تیم مشکل دارد کل تیم در فاز دفاعی ضعیف عمل کردند نه فقط آن ۳-۴ نفر عقب زمین. به هر حال تیم بدون عیب و ایراد نیست ولی وقتی برنده شده نمی‌شود ایرادی گرفت و مهم سه امتیاز است که کسب شد و در مجموع پرسپولیس بازی خوبی به نمایش گذاشت.

کاپیتان اسبق پرسپولیس در ادامه درباره شانس قهرمانی این فصل سرخپوشان می گوید: قهرمانی‌های پرسپولیس در پنج سال گذشته را به وزارت ربط می‌دادند ولی حالا شرایط را می‌بینند و چیزی نمی‌گویند. این موضوع واضح است که نگاه یکسان به دو تیم وجود ندارد و این را در تفاوت حال و روز دو باشگاه می‌بینید ولی با همین شرایط هم پرسپولیس به خاطر شخصیت قهرمانی که پیدا کرده می‌تواند قهرمان شود و به نظرم پایان فصل قهرمان خواهد شد.

رضایی در مورد بازگشت رامین رضاییان به این تیم نیز گفت: رامین بازیکن خوب و با کیفیتی است و می‌تواند به تیم وجهه و شخصیت مضاعفی بدهد و از بازگشتش به پرسپولیس خوشحالم، بیشتر از این خوشحالم که من باعث بازگشتش شدم. یک کامنت در اینستاگرام برای او گذاشتم و از او خواستم به پرسپولیس برگردد و او هم گفت چشم (خنده) گذشته از شوخی من در این سال‌ها با رامین در ارتباط بودم و عقیده دارم می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

دیدگاه‌ها