کد خبر : 1811108 | 28 بهمن 1400 ساعت 17:43 | 38.7K بازدید | 1 دیدگاه

سراجی و اتفاق باورنکردنی بعد از توافق‌!

سرپرستی مهرداد سراجی در فدراسیون فوتبال، پروژه‌ای بود که به سرانجام نرسید.

سراجی و اتفاق باورنکردنی بعد از توافق‌!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که مدیرعامل سایپا یکی از مهم‌ترین چهره‌های مسئله عزل شهاب الدین عزیزی خادم از سمت ریاست فدراسیون بود و در شرایطی که تقریبا تمام رسانه‌ها بدون استثنا از سرپرستی او خبر داده بودند، سراجی در نهایت با دست خالی جلسه هیئت‌رئیسه را ترک کرد؛ جلسه‌ای که به‌نوعی خود کلید برگزاری آن را زده بود.
 

سراجی در سمت مدیریت عامل سایپا در فصل گذشته به لیگ دسته اول سقوط کرده و شاید همین مسئله عاملی شد تا این تبدیل به نقطه ضعف او در راه رسیدن به پست سرپرستی فدراسیون فوتبال شود.
 

سراجی که سوابق زیادی در کار در بخش‌های مختلف دولتی دارد، شاید فکر این‌جایش را نمی‌کرد که ممکن است مسیر ایده سرپرستی او در فدراسیون فوتبال به سمتی برود که فرد دیگری به جای او رای بیاورد.  با این وصف او همچنان به‌عنوان عضو هیئت‌رئیسه و البته یک چهره تاثیرگذار به کار خود ادامه کار خواهد داد اما نه به‌عنوان سرپرست فدراسیون، پستی که انتظار می‌رفت سراجی در آن رای اعتماد بگیرد.
 

نکته اینجا بود که در جلسه هیئت‌رئیسه نزدیک به دو سه ساعت روی سرپرستی سراجی بحث شد اما برخی از اعضا نپذیرفتند که او این سمت را برعهده بگیرد و رای آنها به سمت میرشاد ماجدی چرخید.
 

این مسئله در حالی اتفاق افتاد که باتوجه به حضور گروه منتقد اصلی عزیزی خادم که هر شش نفر باهم وارد ساختمان مرکز ملی فوتبال شدند، به نظر همه چیز از پیش تعیین شده و مورد توافق قرار گرفته بود.

دیدگاه‌ها