کد خبر : 1811112 | 28 بهمن 1400 ساعت 17:55 | 7.7K بازدید | 3 دیدگاه

نگران کننده است

واکنش اوبلاک به هفتمین شکست اتلتیکو در لالیگا

شکست شب گذشته اتلتیکو برابر تیم قعرجدولی لوانته باعث شگفتی بسیاری شد.

واکنش اوبلاک به هفتمین شکست اتلتیکو در لالیگا

به گزارش "ورزش سه"،شب گذشته در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌یکم لالیگای اسپانیا، تیم فوتبال اتلتیکومادرید در ورزشگاه واندامتروپولیتانوی شهر مادرید میزبان لوانته تیم قعرنشین جدول رده‌بندی بود و برخلاف انتظار با نتیجه یک بر صفر به میهمان خود باخت. تنها گل این بازی در دقیقه 54 توسط گونسالو ملرو برای تیم لوانته به ثمر رسید.

 

1692102

 

اتلتیکومادرید با قبول هفتمین باختش 39 امتیازی ماند و حالا پایین‌تر از بارسلونایی که همین تعداد امتیاز داشته و یک بازی کمتر دارد در جایگاه پنجم جدول ایستاده است. این در حالی است که رئال سوسیه‌داد رده ششمی هم با 38 امتیاز و یک بازی کمتر در تعقیب روخی بلانکو قرار دارد.

بازی بعدی اتلتیکومادرید شنبه هفته آینده در خانه اوساسوناست و سه روز پس از آن هم شاگردان دیه‌گو سیمئونه در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان منچستریونایتد خواهند بود.

 

1692103

 

یان اوبلاک دروازه‌بان اتلتیکومادرید گفت:« این لحظه سختی است، همه ما باید پیشرفت کنیم. وضعیتی که اتلتیکو در آن قرار دارد نگران کننده است. این جایگاهی نیست که شما انتظار دارید در این باشگاه باشید. حرف کمی برای گفتن دارم. اگر می‌خواهیم فصل آینده به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنیم، باید سطح خود را ارتقا دهیم.»

در حال حاضر اتلتیکو با کسب ۳۹ امتیاز در ۲۴ بازی در رده پنجم جدول رده بندی مسابقات قهرمانی اسپانیا قرار دارد. مادریدی ها هفته بعد اولین بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خود را مقابل منچستریونایتد برگزار خواهند کرد. در مرحله گروهی این مسابقات، اتلتیکو با ۷ امتیاز از 6 بازی دوم شد. اوبلاک ۲۹ ساله در این فصل در ۳۳ بازی ۴۶ گل دریافت کرده و ۸ بار نیز دروازه خود را بسته نگه داشته است.

دیدگاه‌ها