کد خبر : 1811257 | 29 بهمن 1400 ساعت 16:40 | 6.5K بازدید | 1 دیدگاه

تمرکز روی بازی‌های خودمان است

کلوپ: به گرفتن منچسترسیتی فکر نمی‌کنم

یورگن کلوپ در نشست خبری بازی با نوریچ تاکید کرد که مهمترین مساله برای لیورپول، پیروزی در بازی‌های پیش رو است.

کلوپ: به گرفتن منچسترسیتی فکر نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، فردا لیورپول در آنفیلد میزبان نوریچ است. قرمزها روی دور برد قرار دارند و پس از  پیروزی بر اینتر در سن سیرو، روحیه مضاعفی هم گرفته اند. لیورپول با یک بازی کمتر و 9 امتیاز اختلاف با سیتی در رده دوم قرار دارند و پیش از بازی سیتی برابر تاتنهام می توانند صدرنشین را تحت فشار بگذارند.

 

1691267

 

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در نشست خبری این بازی گفت:« اگر به نوریچ اجازه دهید، بازی خودشان را می کنند. اگر به آن ها فرصت دهید تا محوطه ی جریمه شما نفوذ کنند، این کار را خواهند کرد. می دانید که من چه قدر دنیل فارکه را دوست دارم و به او احترام می گذارم. او در نوریچ کار خارق العاده ای انجام داد اما در شروع فصل وضعیت پیچیده ای به وجود آمد.

دین جایش را گرفت و کاری که با نوریچ کرده است، واقعا خوب بوده است. بازیکنان جدیدی به خدمت گرفته شدند و تیم بسیار خوبی هستند. امیدوارم فردا هواداران به بهترین شکل ما را به سمت جلو هدایت کنند.»

 

1692279

 

مصدومیت دیوگو ژوتا برابر اینتر:« او فردا قطعا غایب خواهد بود ولی میزان مصدومیتش هنوز مشخص نیست، نیاز به بررسی بیشتری داریم. مصدومیتی است که مربوط به رباط مچ پاست. باید منتظر بمانیم. پوشیدن بوت محافظتی چیزی متعارف است. باید صبر کنیم. هر احتمالی وجود دارد.»

ترکیب اصلی:« با فشاری که در بازی قبلی وجود داشت، هنوز نمی دانیم که آیا کسی متحمل مصدومیت یا مشکلی شده است یا خیر.
نمی دانم برای فردا ترکیب شروع کننده چه کسانی خواهند بود. باید گزینه های خوبی برای بازی دادن داشته باشیم اما هنوز نمی دانیم دقیقا چه کسانی در دسترس هستند.»

 

1690496

 

گزینه های حمله:« همیشه در مورد این موضوع سوال می شود. ژوتا فعلا بیرون است و نمی دانیم تا چه زمانی با ما نخواهد بود. می دانیم که مجموعه خیلی خوبی داریم اما در نهایت مهم این است که وظیفه مان را انجام دهیم و بجنگیم. مهم، نگرش است نه این که چه کسی بازی کند.»

رسیدن به سیتی در صدر:« فعلا به این موضوع فکر نمی کنم و هدف اصلی این است که بازی‌های خودمان را پیروز شویم.»
 

دیدگاه‌ها