کد خبر : 1811400 | 30 بهمن 1400 ساعت 10:33 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم تیم در لیگ برتر بماند؛

خرم الحسینی: بازی نکردنم در تراکتور دلایل غیرفنی داشت

محمد خرم الحسینی بازیکن جوان و سابق تراکتوری ها که فرصت زیادی برای حضور در ترکیب این تیم پیدا نکرد می گوید نمی خواهد با تشریح دلایل عدم فرصت رسیدن به او حرمت شکنی کند ولی اعتقاد دارد دلیل آن قطعا فنی نیست.

خرم الحسینی: بازی نکردنم در تراکتور دلایل غیرفنی داشت

به گزارش "ورزش سه"، سیدمحمد خرم الحسینی بازیکن جوان تراکتور که طبق نظر سرمربی کروات از این تیم جدا شد در گفتگو با ورزش سه در رابطه با این موضوع عنوان داشت: اصلا دلم راضی به جدایی نبود ولی یک سری آدم ها کارهایی کردند که خیلی اذیت شدم. اتفاقاتی برایم افتاد که به هیچ کسی نگفتم و دم نزدم. هیچ مصاحبه ای و هیچ کاری که کسی را جریحه دار کند یا شان و شخصیت باشگاه پایین بیاید انجام ندادم و واقعا متاسفم که نشد جواب محبت های هواداران به من در دوران مصدومیت را جبران کنم؛ ولی این حمایت و انرژی مثبت آن ها را هیچ گاه فراموش نمی کنم. به شدت ناراحتم از اینکه نتوانستم کمک کنم و از تیم جدا شدم، این مرا اذیت می کند.

خرم‌الحسینی در رابطه با اینکه برخلاف خودش جوانان متعددی فرصت حضور در ترکیب را پیدا کرده اند نیز گفت: گذشته فوتبالی من که کجا بودم و چه کار کرده ام مشخص است و واقعا برای خودم هم عجیب بود که به همه بازیکنان تیم فرصت رسید جز من، ولی این را مطمئنم که دلیلش فنی نبوده است. یعنی یک جلسه در طول این مدت در تمرین نبوده که من خوب کار کنم و بتوانم بازی کنم؟ دلیلش قطعا فنی نیست و دلایل دیگری دارد که ترجیح می دهم از آن جایی که تیم در برهه روانی مناسبی قرار ندارد به دلایل آن نپردازم ولی با قدرت می گویم که دلیلش اصلا فنی نبوده است.

وی در رابطه با اینکه با نظر سولدو از تیم جدا شده نیز اظهار داشت: من با آقای سولدو صحبت کردم و برایشان توضیح دادم که با این شرایط آینده فوتبالی من در خطر است و دوست دارم بازی کنم که آقای سولدو گفتند که نیم فصل دوم هم فرصت به تو داده نخواهد شد. نمیدانم روی چه حسابی ولی این حرف را به من گفتند و ما هم توافق کردیم که جدا شویم.

 

1478453

 

بازیکن سابق تیم ملی امید کشورمان ادامه داد: دوست دارم از آقای زنوزی تشکر کنم چرا که در این مدت برای من و تیم هر آن چه که در توانشان بود انجام دادند. دلم پُر است ولی آن قدر از این مردم خوبی دیده ام و می دانم که واقعا با تراکتور زندگی می کنند و اصلا نمی خواهم صحبتی کنم که هواداران تیم محبوب تراکتور آزرده خاطر شوند. برای دوستان و همبازی هایم در تیم و همچنین هواداران تیم فوق العاده ارزش قائلم و نمی خواهم حالا که جدا شده ام حرمت شکنی کنم و برایشان آرزوی موفقیت دارم. بازیکنان تیم واقعا یک دل هستند و همگی‌ می‌خواهند که تیم‌ نتیجه بگیرد. فقط برای من شرمندگی ماند که نتوانستم کمک کنم.

بازیکن سابق تی تی ها در پاسخ به اینکه آیا از انتقالش به تراکتور پشیمان است یا خیر نیز گفت: طبیعتا دوست داشتم زمانی در تراکتور باشم که بتوانم به این تیم کمک کنم و کاش در زمان مناسب تری به این تیم می آمدم. برهه زمانی مناسب نبود و اتفاقاتی افتاد که نتوانستم کمک کنم.

وی در رابطه با دلایل افت تراکتور نیز عنوان داشت: به نظر شخص من کرونا دلیل افت تراکتور است چرا که نصف ابهت و بزرگی تراکتور به هوادارانش است. برای خود من که در آزادی و نقش جهان بازی کرده ام، زمانی که ماشین سازی بودم و برای بازی با تراکتور به یادگار امام می آمدم، هواداران تراکتور جو سنگینی ایجاد می کردند و حضور هوادار برای تراکتور بسیار اهمیت دارد.

خرم الحسینی در پایان راجع به حضورش در نفت مسجدسلیمان نیز گفت: همه تمام وجود خود را گذاشته اند که انشاا‌... این تیم در لیگ برتر بماند. وقتی به این شهر آمدم خیلی ناراحت شدم که چرا چنین شهری با این همه منابع اینقدر محروم است و همین تیم فوتبالی که این شهر دارد دلخوشی جوانان شهر است و امیدوارم که تیم در لیگ برتر بماند چرا که حقش بیشتر از این هاست.

دیدگاه‌ها