کد خبر : 1811588 | 01 اسفند 1400 ساعت 08:28 | 17.6K بازدید | 5 دیدگاه

روزهای سخت و نفس‌گیری را در پیش داریم

آذرباد: از پرسپولیس و آلومینیوم امتیاز می‌خواهیم

محسن آذرباد کاپیتان مس رفسنجان می گوید تیم او روزهای سختی را در پیش دارد اما به دنبال کسب امتیاز از دیدار با آلومینیوم و پرسپولیس هستند.

آذرباد: از پرسپولیس و آلومینیوم امتیاز می‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، محسن آذرباد بدشانس ترین بازیکن هفته هجدهم لیگ برتر بود. بازیکنی که می توانست حداقل یک گل زیبا را وارد دروازه فولاد کند، اما یک بار شوت او به زیر طاق دروازه حریف خورد و یک مرتبه نیز شهاب گردان شوت او را مهار کرد. بازیکنی که می گوید با وجود تساوی برابر فولاد، به دنبال حفظ رتبه چهارم جدول رده بندی است.

محسن آذرباد کاپیتان مس در گفتگو با خبرنگار ورزش سه و درخصوص دیدار با فولاد گفت: فولاد با نفراتی که جذب کرده، نشان داده به دنبال این مسئله است که در رتبه های بالای جدول قرار بگیرد. آنها حریف مستقیم ما بودند و دیدار سختی در خانه داشتیم. ما هم می توانستیم برنده باشیم و هم در دقایق آخر بازی شکست بخوریم. ولی خدا را شکر که بازی مساوی شد.

وی درباره عملکردش در بازی با فولاد گفت: دو تا شوت خوب در این بازی زدم که یکی از آنها به تیر دروازه برخورد کرد و دومی را دروازه بانشان گرفت. چند سانتر خوب نیز انجام دادم ولی متأسفانه توپ هایمان به گل تبدیل نشد. اگر توپ هایمان در نیمه نخست وارد دروازه می شد، نتیجه غیر قابل پیش بینی رخ می داد.

آذرباد درخصوص وزش شدید باد در استادیوم سرچشمه گفت: این بازی نسبت به دیدارهای قبل، وزش باد خیلی شدید بود و در روند بازی تأثیرگذار بود ولی نمی شد کاری با آن کرد.

 

1690805

 

او درمورد حضور هواداران روی تپه های اطراف استادیوم گفت: به نظر من می توانستند رفته رفته 20، 30 درصد حضور تماشاگران را آزاد کنند. فکر نمی کنم مشکلی پیش بیاید. اگر این کار را انجام دهند، فوتبال جذاب تر می شود. فوتبال بدون تماشاگر هیچ روحی ندارد. امیدوارم تدبیری اندیشیده شود که تماشاگران نیز بتوانند وارد ورزشگاه شوند.

کاپیتان مس درباره جایگاه خوب این تیم در جدول و حفظ رتبه چهارمی تا پایان فصل گفت: من از ابتدای فصل گفته ام که بازی به بازی پیش می رویم. بازی های سخت و نفس گیری را پیش رو داریم. باید توانمان را بیشتر کنیم که بتوانیم برابر آلومینیوم و پرسپولیس امتیاز کسب کنیم و جایگاهی که داریم را از دست ندهیم. با تمام توانمان برای بازی با آلومینیوم به اراک می رویم.

آذرباد درخصوص دیدار هفته بعد مقابل آلومینیوم نیز اضافه کرد: آنها 2 بازی پشت سر هم باخته اند و در خانه بازی دارند. ما نیز تمام تلاشمان را می کنیم که بتوانیم با امتیاز از اراک برگردیم.

کاپیتان مس در واکنش به اینکه منشا بهترین گلزن و خودش بهترین پاسور مس است، گفت: این لطف خداست. شرایط تیم ما به نوعی است که همه کمک می کنیم تا روند خوبی را پیش ببریم. من و گادوین منشا تمام تلاشمان را می کنیم تا در کنار عملکرد فنی و فردی خودمان، برای تیممان نیز مثمر ثمر باشیم.

دیدگاه‌ها