کد خبر : 1811793 | 02 اسفند 1400 ساعت 11:35 | 36.7K بازدید | 4 دیدگاه

قرارداد 60 هزار میلیاردی با 4 تیم بزرگ عربستان!

دو شرکت بزرگ عربستانی با 4 تیم مطرح الهلال، النصر، الاتحاد و الاهلی قراردادی به ارزش بیش از 60 هزار میلیارد تومان امضا کردند.

قرارداد 60 هزار میلیاردی با 4 تیم بزرگ عربستان!

به گزارش "ورزش سه"، شرکت سرمایه گذاری القدية و شرکت توسعه مرکزی جده بزرگترین قراردادهای اسپانسری در تاریخ ورزش عربستان را در یک قرارداد مشارکت استراتژیک تاریخی با باشگاه های الهلال، النصر، الاتحاد و الاهلی به مدت دو دهه از سال 2022 تا سال 2042 به ارزش سالانه 100 میلیون ریال سعودی (معادل 750 میلیارد تومان) برای هر باشگاه و جمعاً 8 میلیارد ریال (بیش از 60 هزار میلیارد تومان) با امکان بررسی مفاد قرارداد مشارکت هر 5 سال یکبار را به امضا رساندند.

هدف از این مشارکت ارتقای موقعیت آینده القدية به عنوان پایتخت سرگرمی، ورزش و فرهنگی عربستان است و شامل بسیاری از فرصت های سرمایه گذاری ورزشی در آسیا و به ویژه در خاورمیانه است. این قرارداد بلند مدت به دنبال این است تا موقعیت القدية را به عنوان پایتخت سرگرمی، ورزش و فرهنگی در عربستان سعودی را در آینده ارتقا دهد.

 

1693264

 

عبدالله الداود عضو هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری القدية گفت: تمامی مسابقات دو تیم الهلال و النصر پس از اتمام ساخت ورزشگاه 40 هزار نفری القدية در این مکان برگزار می شود. ضمن اینکه تمامی صندلی ها علاوه بر امکانات ویژه مشرف به منظره خیره کننده القدية از بالای صخره هستند. سالن ها و صندلی ها برای افراد VIP نیز تعبیه شده که در آن طرفداران دو باشگاه تجربه متفاوتی را به دست خواهند آورد.

دیدگاه‌ها