کد خبر : 1811842 | 02 اسفند 1400 ساعت 16:20 | 4.1K بازدید | 1 دیدگاه

نگران دریافتی‌ها هستیم

خرمگاه: آینده نفت روشن است اگر...

مربی صنعت نفت می‌گوید تیم بسیار خوبی دارند و اگر مشکلات مالی سد راهشان نشود آینده برای زردپوشان روشن است.

خرمگاه: آینده نفت روشن است اگر...

به گزارش "ورزش سه"، محمد خرمگاه در مورد نتایج اخیر صنعت نفت آبادان به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر نتایج خوب بوده و ما در رده بالا جدول هستیم و بازی با فجر هم مساوی شد که اگر شرایط زمین به آن شکل نبود شاید در شیراز هم نتیجه نگرفتیم. الان تنها نگرانی ما این است که بچه ها در آینده دریافتی نداشته باشند و دوباره تیم بهم بریزد.


او در مورد مقطعی از فصل که دچار بحران شدند و در قعر جدول بودند و خود را بالا کشیدند عنوان کرد: در آن مقطع با وجود تمام کم و کاستی ها و سختی ها کار فنی خوب و یکدستیِ بچه ها باعث شد خودمان را بالا بکشیم، من آینده این تیم را البته اگر کمک کنند تا دیگر اتفاقات قبل ما را اذیت نکند، روشن می بینم.


وی در مورد دیدار آینده با نساجی گفت: هرچه جلوتر می رویم کار سخت تر می شود. درست است نساجی در یکی دو بازی اخیر نتیجه نگرفته اما تیم یکدست و خوبی است ولی باید در خانه امتیاز بگیریم تا شرایط خوبمان را حفظ کنیم.


مربی صنعت نفت با اشاره به فعالیت این باشگاه در فصل نقل و انتقالات نظرش را اینگونه بیان کرد: ما که بازیکن خاصی جذب نکردیم همین که در این شرایط سخت بازیکنان خود را حفظ کردیم خودش یک نوع هنر است. احمد گوهری به پرسپولیس رفت و ما یک دروازه‌بان جایش گرفتیم و زبیدی که بازیکن خودمان بوده را برگردانیم و تیم را آنچنان تقویت نکردیم که بخواهم از آن صحبت کنم.


خرمگاه در پایان در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی از تغییرات در فدراسیون ضربه می بیند یا خیر افزود: برای قضاوت کردن زود است. تا جام جهانی وقت داریم که این شرایط خوب تیم ملی را حفظ کنیم و جلو برویم.

دیدگاه‌ها