کد خبر : 1811989 | 03 اسفند 1400 ساعت 15:41 | 27K بازدید | 11 دیدگاه

لئوناردو بونوچی:

با رونالدو یک گل از حریف جلو بودیم

لئوناردو بونوچی، مدافع یوونتوس مدعی شد مقایسه کریستیانو رونالدو و دوسان ولاهوویچ غیرممکن است.

با رونالدو یک گل از حریف جلو بودیم

به گزارش "ورزش سه"، تنها چند ماه بعد از جدایی غیرمنتظره کریستیانو رونالدو در فصل تابستان بود که دوسان ولاهوویچ 22 ساله در ماه ژانویه با قراردادی 80 میلیون یورویی از فیورنتینا به یوونتوس پیوست. لئوناردو بونوچی، مدافع باتجربه بیانکونری در آستانه دیدار با ویارئال در لیگ قهرمانان به تمجید از خرید جدید این تیم پرداخته و البته اذعان داشت دوسان ولاهوویچ برای پیشرفت به آزمون و خطا در آینده نیاز دارد.
لئوناردو بونوچی گفت: "بازی کردن در مقابل ویارئال بسیار پیچیده خواهد بود. ویارئال فوتبال خوبی بازی می کند و تیمی باتجربه محسوب می شود. اما ما با در اختیار داشتن دوسان ولاهوویچ در ترکیب خود صاحب بازیکنی شده ایم که هنگام تلاش تیم های مقابل برای عقب دفاع کردن، می تواند به خوبی مالکیت توپ را حفظ کند.

1689458


البته ولاهوویچ به زمان نیاز دارد تا اشتباه کرده و در ادامه پیشرفت کند. هنگامی که کریستیانو رونالدو را در ترکیب یوونتوس داشتیم همان ابتدای مسابقه با نتیجه 0-1 از حریف پیش بودیم. رونالدو به گروه بازیکنان یوونتوس انرژی و روحیه می داد، اما نمی توان او را با دوسان ولاهوویچ که یک مهاجم مرکزی کلاسیک بوده و البته هنوز خیلی جوان است، مقایسه کرد.
زوج درخشان در کنار جورجو کیه لینی؟ راز ما در شیمی ایجاد شده کنار یکدیگر در گذر زمان بود. ما بیش از ده سال با هم بازی کرده و در برخی موارد رازهای موفقیت یکدیگر را دزدیده ایم. من می‌دانم وقتی جورجو حرکت می‌کند قرار است چه اتفاقی رخ دهد و همین امر در مورد او نیز صدق می‌کند."

دیدگاه‌ها