کد خبر : 1812191 | 04 اسفند 1400 ساعت 17:15 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

سریال ادامه دار تساوی در آبادان

نفت 1 - نساجی 1 ؛ روی کاکل خوش تکنیک‌ها

تساوی شاگردان منصوریان و الهامی در ادامه مساوی های این دو تیم در دیدارهای شهر آبادان بود.

نفت 1 - نساجی 1 ؛ روی کاکل خوش تکنیک‌ها

به گزارش ''ورزش سه'' عصر امروز در ساعت 15 دو تیم صنعت نفت آبادان و نساجی مازندران در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند و در پایان هر کدام از دو تیم به یک امتیاز از این بازی رضایت دادند.


هفته نوزدهم لیگ برتر؛ روز:جمعه 1400/12/04
استادیوم:تختی آبادان / بدون تماشاگر
داور: بیژن حیدری / کمک ها: محمد جواد مداح و  محسن بابایی؛ داور چهارم: فرزاد منصوری/ناظر بازی: حیدر شکوری

نفت آبادان: فرزین گروسیان،رضا یزدان دوست(81 کارت زرد دوم واخراج) ،میثم تهی دست، امید خالدی، فاخر تهامی (دقیقه 58 مهرداد پور ابوالقاسم)، محمود مطلق زاده، حکیم نصاری(دقیقه 78)، بیت سعید(دقیقه 88)، مهدی ممی زاده (دقیقه 58 جبیره)، طالب ریکانی(دقیقه 78 ) ، شروین بزرگ

سرمربی: علیرضا منصوریان

 

نساجی: علیرضا حقیقی،حامد شیری،سعید بیگی دقیقه 93 شاهین طاهرخانی) ،امیر مهدی جانملکی،اکبر صادقی،مرتضی منصوری، فرزاد زامهران، رضا جعفری،متین کریم زاده(دقیقه 70 صابر حردانی)،مسعود شجاعی، کریم اسلامی

سرمربی: ساکت الهامی

اخطار: امید خالدی و امیر جانملکی (نساجی)،رضا یزدان دوست (نفت)

 


شرح گل ها:

1-0( صنعت نفت آبادان) : در دقیقه ۲۷ روی اشتباه مدافعین صنعت نفت توپ به پشت مدافعین بیت سعید توپ را کنترل و سپس در عرض به طالب ریکانی رساند و او با یک ضربه دقیق دروازه نساجی را باز کرد

1-1( نساجی) در دقیقه ۳۷  روی کرنر ارسالی مسعود شجاعی، ایوب کلانتری با پروازی بلند توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

1693888

 

 

شرح نیمه اول:

دو تیم صنعت نفت آبادان و نساجی مازندران از هفته نوزدهم لیگ به دیدار هم رفتند. بازی با چند دقیقه تاخیر در یک هوای بسیار مناسب با صوت بیژن حیدری آغاز شد. بازیکنان نفت از همان ابتدا پرس از بالا و داخل محوطه جریمه نساجی در دستور کار خود داشتند و اتفاقاً موفق شدند از این تاکتیک چند باری بازیکنان نساجی را به اشتباه انداخت ولی این توپ ها راه به جایی نبردند. در ۱۵ دقیقه ابتدایی موقعیت‌های نفت خطرناک تر به نظر می آمد اما در ادامه نساجی در حال پیدا کردن خودش در زمین بود که بازیکنان نفت برخلاف جریان بازی در آن دقایق با یک ارسال بلند به پشت مدافعان برای بیت سعید و یک پاس عرضی از او با ضربه دقیق طالب ریکانی، توپ را به تور دروازه نساجی چسباند. بعد از چند دقیقه بازیکنان نساجی دوباره حملاتی را از کانال های کناری ترتیب دادند و بالاخره ۱۰ دقیقه بعد توانستند روی یک ضربه کرنر دروازه نفت را باز کنند و بازی را به تساوی بکشند. مسعود شجاعی توپ را از جناح راست روی درازه نفت فرستاد و ایوب کلانتری با یک پرواز بلند توپ را وارد دروازه نفت کرد در ادامه دو تیم موقعیت هایی داشتند ولی هیچکدام از این فرصت ها وارد دروازه نشد و دو تیم با نتیجه یک بر یک به رختکن رفتند.

شرح نیمه دوم:

در نیمه دوم و بویژه 15 دقیقه ابتدایی بازیکنان نساجی مالک توپ و میدان بودند و سمت راست خط دفاعی نفت را هدف حملات خود قرار دادند و چند موقعیت را نیز خلق کردند. در ده دقیقه ابتدایی نیمه دوم هر دو تیم یکبار در تله آفساید حریف در حالی که در تلاش برای ارسال توپ به پشت مدافعین داشتند. علیرضا منصوریان با هوشیاری و در دقیقه 58 دو بازیکن را در خط حمله و دفاع تعویض کرد و نقاط ضعف تیمش را بخوبی پوشش داد. در ادامه بازیکنان نساجی حملاتی را با کمک توپهای بلند ترتیب داد اما نتوانست گروسیان را مغلوب کند و یا مهاجمین این تیم دقت لازم را نداشتند. این حملات ادامه پیدا کرد تا در یک ضد حمله حردانی بازیکن تعویضی صاحب توپ شد و بعد از جا گذاشتن رضا یزدان دوست توسط او سرنگون شد و بیژن حیدری با نشان دادن کارت زرد دوم مدافع نفت را از زمین مسابقه اخراج کرد. در ادامه نساجی نتوانست از برتری نفری خود استفاده ببرد و برای اولین بار در آبادان برنده باشد و در نهایت به یک امتیاز رضایت داد.

1693889

 

اتفاق ویژه 


مصدومیت حسن نجفی منجر به این شد که متین کریم زاده بازیکن دور رفت استقلال اولین حضور در ترکیب ثابت نساجی را با عنوان بازیکن ثابت تجربه کند. نساجی در این دیدار علاوه بر حسن نجفی، مهرداد عبدی را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت. 


بهترین بازیکن میدان 


ایوب کلانتری در میانه میدان نساجی در کنار اکبر صادقی نمایش خوبی داشت. او ضمن اینکه با یک ضربه سر بازی را به تساوی کشاند چند بار پایه گذار حملات نساجی بود که منجر به موقعیت های خوبی برای هم تیمی هایش شد اما نساجی در این بازی هم همانند دو دیدار قبلی خود موقعیت های خوبی را از دست داد. این موقعیت ها موجب شد تا ساکت الهامی از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کند و در کنفرانس خبری بگوید تیمش در آبادان برزیل وار بازی کرد.

 

 

لحظات حساس:

دقیقه :۳ پرس صنعت در  نزدیکی  و سپس داخل محوطه نساجی باعث شد بازیکن صنعت به زمین بیفتد ولی داور اعتقادی به پنالتی نداشت  .


دقیقه ۹: ضربه ایستگاهی حامد شیری به وسط دروازه رفت و گروسیان توپ را با مشت به کرنر فرستاد.

دقیقه ۲۱: ارسال از سمت چپ روی دروازه آبادان که گروسیان توپ را با کف دست دور کرد.

دقیقه ۳۱: توپ از بین مدافعین نفت به کریم اسلامی رسید و نفتی‌ها به خیال آفساید توپ را رها کردند اما اسلامی در کنترل توپ ناموفق بود.

دقیقه ۳۵ باز هم از سمت چپ توپ به داخل محوطه نفت آمد ولی گروسیان با یک واکنش خوب به کرنر فرستاد .

دقیقه ۴۲: تکل بسیار خوب تهی‌دست مانع از رسیدن توپ به اسلامی در محوطه جریمه شد.

دقیقه ۴۳: شوت از راه دور اکبر صادقی با برخورد به مدافع نفت به کرنر رفت.

دقیقه ۴۵: توپ پشت مدافعان به بیت سعید رسید ولس با پرس حقیقی به گوشه محوطه هدایت شد و در نهایت ضربه او به کرنر رفت.

دقیقه ۴۶ سمت چپ محوطه نساجی روی بازیکن نفت خطا شد اما ارسال نفتی ها با واکنش مدافعین به کرنر رفت.

دقیقه ۵۴ :بیت سعید در گوشه راست محوطه و بین مدافعین پاس نصاری را دربافت کرد اما ضربه بازیکن نفت با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 56:  خطا در نزدیکی های محوطه نفت آبادان که ارسال بازیکنان نساجی برگشت داده شد و در برگشت ضربه پرقدرت اکبر صادقی با اختلاف کمی به بیرون رفت

دقیقه ۵۹: روی بک کار ترکیبی و با چند پاس پیاپی و ارسال از سمت راست محوطه توسط منصوری با ضربه اسلامی به پایان رسید که گروسیان با جایگیری خوب توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه ۶۸ ضربه از پشت محوطه احبر صادقی را گروسیان در دو مرحله در اختیار گرفت.

دقیقه ۷۲ :توپ در نزدیکی شش قدم نفت به حامد شیری رسید ولی ضربه این بازیکن با برخورد به مدافعین برگشت داده شد.

دقیقه ۸۲: با ضد حمله بازیکنان نساجی حردانی صاحب توپ شد یزدان‌دوست مجبور به خطا روی او شد کارت زرد دوم را گرفت و از بازی خارج شد روی ضربه خطا مسعود شجاعی توپ را به تیر دوم فرستاد توپ اول رضا جعفری با ضربه سر به اسلامی رساند و ضربه او توسط مدافعین نفت از روی خط دروازه برگشت داده شد.

دقیقه ۸۵: روی توپ نگهداری خوب بیت سعید و ارسال به داخل محوطه توپ را به سمت دروازه نساجی شلیک کرد ولی حقیقی توپ را به کرنر فرستاد.

 

دیدگاه‌ها