کد خبر : 1812356 | 05 اسفند 1400 ساعت 23:54 | 19.6K بازدید | 5 دیدگاه

گاسپرینی:

امیدوارم هواداران انگلیسی باعث نابودی VAR شوند!

جان پیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا‌ انتقاد تندی را نسبت به فناوری VAR مطرح کرد.

امیدوارم هواداران انگلیسی باعث نابودی VAR شوند!

به گزارش "ورزش سه"، چند فصل است که سیستم VAR وارد فوتبال شده اما این موضوع نیز نتوانسته به تنش‌های ایجاد شده در رابطه با تصمیمات داوری پایان دهد. حتی بسیاری معتقد هستند که VAR یک سیستم ناکارآمد و مضر برای فوتبال محسوب می‌شود و طی این سال‌ها همواره بحث‌هایی بین موافقان و مخالفان آن وجود داشته است.

جان پیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا یکی از مخالفان سرسخت فناوری VAR محسوب می‌شود که یک بار دیگر اعتراض خود را به آن نشان داده است. او گفت: " اپیزود مالینوفسکی جدیدترین قسمت است.  من هنوز عصبانی هستم، VAR به ابزار بسیار خطرناکی تبدیل شده است که نتایج را تحت تأثیر قرار می‌دهد. متأسفانه، در موقعیت‌هایی استفاده می‌شود که بسیار واضح هستند، که سپس تحریف می‌شوند."

 

1660083

 

گاسپرینی در ادامه گفت: "شما متوجه نمی‌شوید که چه زمانی داور تصمیم می‌گیرد و چه زمانی VAR تصمیم می‌گیرد. این باعث می‌شود شما منفی فکر کنید و این بدترین اتفاقی است که می‌تواند برای فوتبال بیفتد. امیدوارم هواداران انگلیسی که سوپرلیگ را لغو کردند، سیستم VAR را نیز منفجر کنند که ابزاری است که اگر بد استفاده شود واقعاً خطرات بزرگی برای فوتبال ایجاد می‌کند."

دیدگاه‌ها