کد خبر : 1812681 | 07 اسفند 1400 ساعت 20:08 | 29.8K بازدید | 7 دیدگاه

رقیب بسیار دشواری داریم

ژاوی: هیچ احتمالی را رد نمی‌کنیم

ژاوی، سرمربی جوان بارسلونا تاکید کرد تیمش مقابل بیلبائو در سن مامس کار دشواری خواهد داشت.

ژاوی: هیچ احتمالی را رد نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در هفته های اخیر عملکرد فوق العاده ای در لالیگا و لیگ اروپا داشته و با نتایج پرگل موفق به کسب پیروزی برابر حریفان خود شده است. این تیم فردا شب در دیداری دشوار در استادیوم نوکمپ پذیرای بیلبائو خواهد بود و ژاوی در نشست خبری پیش از این دیدار مدعی شد بدون جذب بازیکنان جدید، طی این روندِ پیشرفت ممکن نبود.
ژاوی گفت: "من فکر نمی کنم مارسلینو سبک تیم خود را خیلی تغییر دهد. او مربی بزرگی است و از بازیکنان خود، خواسته های زیادی دارد. بیلبائو یک رقیب بسیار فیزیکی بوده که می تواند بازی را ببندد یا با نفرات بالا فشار بیاورد. بیلبائو اخیرا ما را شکست داده و آنها چهارشنبه یک بازی در جام حذفی بازی دارند که شاید مهم ترین مسابقه فصل بیلبائو باشد. 
ما می خواهیم عملکرد خودمان را تثبیت کنیم. ما نسبت به تیمی که ژانویه به سن مامس رفت شرایط متفاوتی داریم. بازی پیچیده ای خواهد بود و رقیب بسیار دشواری پیش روی خود داریم.

1691869


شرایط خیلی خوب است، اما شما باید واقع بین و محتاط باشید و با فروتنی و آرامش کار کنید. بازی به بازی پیش می رویم؛ هر مسابقه برای بارسلونا یک فینال است. ما هیچ احتمالی را رد نمی کنیم، اما باید بدانیم که کسب پیروزی بسیار دشوار خواهد بود و جدول موید این مسئله است. 
ما پیشرفت کرده ایم و پویایی بیشتری داریم. بازیکنان با اعتماد به نفس بیشتر در میدان حاضر می شوند و شرایط تیم بهتر شده، اما باید این مسئله را در هر مسابقه ای ثابت کنیم. در مقابل حریفی که بسیار آماده است، آنها در دربی 4-0 پیروز شده و به نیمه نهایی جام حذفی رسیده، اما ما باید ثابت کنیم که پیشرفت کرده ایم.
شور و اشتیاق زیادی در تیم وجود دارد و ما باید با فداکاری به کار خود ادامه دهیم. بازیکنان بارسلونا چه هنگام برد، چه مساوی و چه باخت با تمام توان در زمین حاضر خواهند شد و البته ما نیاز داریم که هواداران در کنارمان باشند.
درخشش بازیکنان جدید بارسلونا؟ بدون جذب بازیکنان جدید به اهداف خود نمی رسیدیم. عملکرد پیر امریک اوبامیانگ من را غافلگیر نکرد؛ او همیشه یک گلزن بزرگ بوده است. آداما با توانایی حفظ توپ خود من را شگفت زده کرده و فران تورس نیز بازیکنان فوق‌العاده‌ای است."

دیدگاه‌ها