کد خبر : 1812715 | 07 اسفند 1400 ساعت 23:56 | 9.4K بازدید | 6 دیدگاه

گواردیولا: می‌خواهیم در هر 11 بازی بعدی پیروز شویم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی مدعی شد تیمش یک قدم به سمت رسیدن به هدف خود برداشته است.

گواردیولا: می‌خواهیم در هر 11 بازی بعدی پیروز شویم

به گزارش "ورزش سه"، سیتی امشب در دیداری دشوار و با گل دقایق پایانی فیل فودن در خانه اورتون به برتری دست یافت تا با یک بازی بیشتر، در فاصله 6 امتیازی لیورپول در صدر جدول قرار بگیرد. پپ گواردیولا در پایان این دیدار مدعی شد بازیکنان سیتی قصد دارند برای رسیدن به عنوان قهرمانی در هر 11 بازی باقی‌مانده تا پایان فصل پیروز شوند.
پپ گواردیولا گفت: "باید اعتراف کنم که پیروزی واقعا مهم بود. سیتی در نیمه دوم نسبت به نیمه اول بسیار بهتر بازی کرد و البته حضور در پارک گودیسون برای ما همیشه بسیار دشوار است. به یک پیروزی خوب دست یافته و یک قدم دیگر به سمت هدف برداشتیم. در کل نیمه دوم را کنترل کردیم و البته ممکن نبود تمام بازی در اختیار ما باشد، اما عملکرد تیم نیمه دوم خیلی خیلی بهتر بود.

1692797


حالا 6 امتیاز و البته یک بازی بیشتر نسبت به لیورپول داریم. 11 بازی تا پایان لیگ برتر باقی مانده و وقتی با بازیکنان تیم صحبت کردیم به این نتیجه رسیدیم که باید در همه بازی‌های پیش رو باید پیروز شویم. مقابل تاتنهام، ساوتهمپتون و امروز نمایش همیشگی خود را ارائه دادیم. حالا باید به این روند ادامه داده و سعی کنیم به هدف خود برسیم. بازی دشوار بود و ما می دانستیم که شرایط به این شکل است. من به بازیکنان سیتی گفتم که آنها خوب کار می کنند، پس صبور باشید و ما لحظه گلزنی را در نهایت پیدا خواهیم کرد.
حمایت الکساندر زینچنکو از مردم اوکراین؟ از همه هواداران حاضر در استادیوم گودیسون پارک بسیار متشکرم. لحظه ای واقعا احساسی رقم خورد. در حال حاضر شرایط برای زینچنکو و مردم اوکراین خوب نیست و هواداران در گودیسون پارک رفتار شگفت انگیزی از خود ارائه دادند.
صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه سیتی؟ آن صحنه آفساید بود و البته تکنولوژی بازبینی صحنه وجود دارد. من تصویر برخورد توپ به دست رودری را ندیده ام، اما آن صحنه آفساید بود."

دیدگاه‌ها