کد خبر : 1812860 | 08 اسفند 1400 ساعت 19:32 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

کلانتری: چه کسی گفته استقلال ضعیف بود؟

سرمربی فجر می گوید در حال تلاش هستند تا اشکالات تیم را به‌زودی برطرف کنند.

کلانتری: چه کسی گفته استقلال ضعیف بود؟

به گزارش ورزش سه، فجر سپاسی در شیراز پذیرای پیکان است و برای فرار از منطقه سقوط به دنبال سه امتیاز این دیدار می‌گردد علی کلانتری در این مورد در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: بازی با پیکان برای هر دو طرف می تواند سخت باشد. پیکان نتایج خوبی گرفته و جایگاهش در جدول خوب است. ما هم در تمام دیدارها تلاش می‌کنیم یک بازی جان‌دار و خوب همانند بازی‌ای که مقابل نفت آبادان در شیراز انجام دادیم، انجام بدهیم ولی در آن بازی با وجود هجومی بودن به گل نرسیدیم ولی انشاالله فردا یک بازی خوب انجام بدهیم و موقعیت‌های زیادی ایجاد کنیم و سه امتیاز خانگی را برای خودمان به ارمغان بیاوریم تا هواداران مان خوشحال شوند.


او در مورد مسئله داوری ادامه داد: مدتی بود در این باره صحبت نمی کردم ولی در این شرایط حساسی که تمام تیم ها دارند. ما خیلی از وضعیت داوری لطمه دیدیم که اگر عدالت برقرار بود تا الان وضعیت ما خیلی بهتر از این شده بود. خواهش می کنم که داوران در این موقعیت حساس قضاوت خوبی کنند. در بازی با استقلال در هفته گذشته خطای وحشتناکی روی بازیکن ما انجام شد و راحت از کنارش گذشتند و داور از یک هند صددرصدی استقلالی ها به راحتی گذشت. یک خورده این موضوع برای همه تیم ها سنگین می شود. در بازی با استقلال با شهامت ایمان صادقی که یکی از بهترین دروازه بان های لیگ است چند توپ عالی از درون دروازه ما در آورده شد و ما به این مسأله اذعان داریم ولی باز اگر آن شرایط ایجاد نشده بود و عدالت برقرار می‌شد، قصه فرق می کرد. 


کلانتری در مورد تفاوت دیدار رفت با پیکان عنوان کرد: ما دو بازی اخیر پیکان را دیدیم و بهتر است در مورد آنالیز فنی آنها صحبت نکنیم. بالاخره یک تفاوت های کوچکی نسبت به قبل داشته، ما تمام تلاشمان را می‌کنیم بازی جان‌داری انجام بدهیم. 


سرمربی فجر در مورد وضعیت مصدومان و محرومان این تیم توضیح داد: بازیکن محروم ما فرزاد دانا است. سیروان قربانی و محمد زینالی هم مصدوم هستند و به این بازی نمی رسند.


وی در مورد سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر کند شدن تیم فجر، نظرش را اینگونه بیان کرد: بازی با صنعت نفت آبادان را شما دیدید، راضی بودید؟ استقلال به نظر من مقابل ما ضعیف نبود و انگیزه داشتند صدر را حفظ کنند. سه بازیکن خارجی تراز اول داشتند و بسیار روان بازی کردند. آن گلی هم که خوردیم ناخواسته بوده. اگر در دقیقه ۹۳ بازیکن ما توپ را تبدیل به گل می کرد بازی مساوی می شد. با وجود اینکه ایمان صادقی چندین موقعیت خوب را از آنها گرفت. اول هم به بازی با صنعت نفت اشاره کردیم و در تلاش هستیم روانتر بازی کنیم.


کلانتری در در مورد اینکه برنامه ای برای کم کردن فاصله بین خطوط دارند یا خیر افزود: ما به خاطر این مسئله دو جلسه صبح و بعد از ظهر کار کردیم و انشاالله بتوانیم فاصله بین خطوط را کم کنیم.

دیدگاه‌ها