کد خبر : 1812899 | 08 اسفند 1400 ساعت 22:58 | 3.4K بازدید | 1 دیدگاه

مالک باشگاه از تیم حمایت می‌کند

مربی شهرخودرو: برای بقا در لیگ محکوم به برد هستیم

سلمان تاجدار معتقد است بازیکنان شهرخودرو با نمایش خوب مقابل هوادار به اعتماد به نفس بیشتری رسیده‌اند.

مربی شهرخودرو: برای بقا در لیگ محکوم به برد هستیم

به گزارش ورزش سه، شهرخودرو فردا در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر میهمان ذوب آهن خواهد بود. سلمان تاجدار مربی شهرخودرو پیش از این بازی اظهار کرد: بازی فردای ما با تیم ذوب آهن بازی بسیار حساسی است چون باید سه امتیاز ها را جمع کنیم که بتوانیم در لیگ بمانیم. مطمئنا مقابل تیم خوب و با شخصیت ذوب آهن که توانسته در چند سال اخیر از تیم های خوب لیگ باشد، بازی سختی داریم. با توجه به اینکه مربی جوان و کار بلدی مثل آقای تارتار دارند، کار ما سخت است.

او در ادامه با اشاره به دیدارهای گذشته شهرخودرو گفت: ما بعد از بازی با مس رفسنجان دوباره توانستیم به وضعیت نرمال برگردیم و بازی با نفت مسجدسلیمان را ببریم. در بازی با هوادار هم بازی خوبی انجام دادیم و متاسفانه بازی را فنی نباختیم بلکه بازی را به اشتباهات داوری وا‌گذار کردیم. آقای کوپال ناظمی از داوران خوب کشور است و بعد از بازی هم من گفتم ولی آن روز اشتباهات مختلفی انجام داد؛ می‌توانست پنالتی دقیقه ۹۰ روی مجتبی بیژن یا اخراج تیم هوادار را انجام بدهد که به هر دلیل نشد.

تاجدار افزود: به نظر من آن بازی توانست بچه های ما را به این اعتماد به نفس برساند که وقتی ما می‌توانیم در برابر تیم هایی مثل هوادار که بازی با سپاهان را مساوی کرده یا تیم خوب پیکان را برده آن بازی را ارائه بدهیم پس می‌توانیم در برابر تیم های بالای جدول خودمان موفق باشیم. فردا با انگیزه تمام تلاشمان را خواهیم کرد که از سد تیم خوب ذوب آهن بگذریم.

مربی شهرخودرو ضمن تشکر از مالک این باشگاه بیان کرد: بچه های ما با تمام وجود و غیرت تلاش می‌کنند و کادرفنی با تمام وجود کار می‌کند و از طرفی کادر مدیریتی هم برای تیم کم نگذاشته و واقعا پشت تیم هستند. تمام مسافرت های ما با پرواز بوده و به لحاظ لجستیک قوی کار می‌کنیم و جا دارد از مالک محترم باشگاه تشکر کنم که واقعا پای کار است و از تیم حمایت می‌کند؛ این وظیفه ما را سنگین تر می‌کند و بازیکنان و کادرفنی تمام تلاششان این است که بتوانند با کسب نتایج خوب جواب کار خوب مالک محترم باشگاه و هواداران خوب استان خراسان رضوی را با ماندن در لیگ بدهند.

تاجدار در پایان گفت: برای دو تیم ذوب آهن و شهرخودرو آرزوی سلامتی و بازی جوانمردانه دارم و امیدوارم بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

دیدگاه‌ها