کد خبر : 1812903 | 08 اسفند 1400 ساعت 23:50 | 15.6K بازدید | 6 دیدگاه

امروز انسان بودن پیروز شد

کلوپ: در این روزهای تاریک باعث خوشحالی شدیم

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول از خوشحالی هواداران این تیم بعد از فتح جام اتحادیه ابراز رضایت کرد.

کلوپ: در این روزهای تاریک باعث خوشحالی شدیم

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تماشایی و جذاب لیورپول و چلسی در 120 دقیقه و علی‌رغم از دست رفتن فرصت‌های فراوان با تساوی بدون گل تمام شده و به ضربات پنالتی کشیده شد. پنالتی 11 چلسی از دست رفت و در نهایت لیورپول به‌عنوان قهرمانی دست یافت. یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول به تمجید از قدرت حریف پرداخته و البته مدعی شد یک تیم برای پیروز شدن به شانس هم نیاز دارد.

یورگن کلوپ گفت: خیلی خوشحالم که میدان دادن به تیلو کلهر نتیجه داد. در باشگاه دیواری داریم که نام تمام دروازه‌بان‌ها و جام‌ها روی آن حک شده و حالا تیلو کلهر نیز آنجا ادامه خواهد داد.

1694930

 

نگه داشتن کلهر در ترکیب؟ حتی در فوتبال حرفه‌ای هم باید فضایی برای احساساتی بودن وجود داشته باشد. من یک مربی حرفه‌ای هستم، اما یک انسان هم هستم و امروز انسان بودن پیروز شد. تیلو کلهر دروازه‌بان جوانی است و ما همیشه از او در ترکیب لیورپول انتظارات زیادی داشته‌ایم. 

شما برای پیروز شدن ‌به چیزهای زیادی از جمله شانس نیز نیاز دارید. بدون قانون آفساید بازی باید 5-5 می‌شد. ما باید در ادامه فصل نیز مبارزه کرده و سخت کار کنیم. چلسی بسیار قوی بود و جریان مسابقه واقعا خیلی طولانی شد. اما در نهایت بازی فوق العاده‌ای بود و من برای هواداران لیورپول خیلی خوشحالم. الان حالم خوب است، اما اگر در 90 دقیقه با یک گل هم می‌بردیم خوشحال می‌شدم و به خانه می‌رفتیم. 

خوشحالم که مردم در این روزهای تاریک چنین بهانه‌ای برای جشن گرفتن دارند. ما باید سخت کار کنیم. ما چهارشنبه دوباره بازی داریم. یک مسابقه خانگی پیش روی لیورپول است و به‌خاطر طول کشیدن بازی امشب، آن دیدار نیز تحت تاثیر قرار خواهد گرفت."

دیدگاه‌ها