کد خبر : 1812913 | 09 اسفند 1400 ساعت 01:23 | 37.3K بازدید | 58 دیدگاه

بارسا 4-0 بیلبائو: این بارسلونای واقعی است

بارسلونا در ادامه نتایج خوبش در هفته‌های اخیر با نتیجه 4-0 اتلتیک بیلبائو را شکست داد.

بارسا 4-0 بیلبائو: این بارسلونای واقعی است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ژاوی که در دو دیدار قبلی با نتایج 4-1 و 4-2 والنسیا و ناپولی را شکست داده بود، در دیدار امشب هم با زدن چهار گل به بیلبائو به یک پیروزی درخشان رسید تا در آستانه صعود به رتبه سوم جدول قرار بگیرد.

 

1694946

 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. بازی با همین روند ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 32، بارسلونا صاحب اولین موقعیت جدی بازی شد. روی پاس اوبامیانگ بود که فران تورس صاحب موقعیت شد اما ضربه خطرناک او را اونای سیمون با کف دست برگشت داد.
حملات بارسا ادامه پیدا کرد و در دقیقه 37 این تیم به گل رسید. روی ضربه کرنر دنی آلوس بود که جرارد پیکه با ضربه سر توپ را به تیر دروازه حریف کوبید و توپ برگشتی را اوبامیانگ با یک ضربه تماشایی تبدیل به گل کرد.

1694972

در دقایق پایانی نیمه اول موقعیت خاصی روی دروازه ها رخ نداد و در نهایت این نیمه با همان یک گل به پایان رسید. 
 نیمه دوم هم متعادل آغاز شد و در دقایق ابتدایی موقعیت خاصی روی دروازه ها به وجود نیامد. در ادامه این بازیکنان بارسلونا بودند که بیشتر توپ را در اختیار داشتند اما  این برتری به فرصت ویژه ای منجر نمی شد تا اینکه در دقیقه 73، روی یک حمله سریع، بارسلونا به گل دوم رسید.
روی حرکت پدری و پاس هوشمندانه فرانکی دی یونگ بود که عثمان دمبله در سمت چپ صاحب موقعیت شد و با یک شوت تماشایی از زاویه ای نه چندان مساعد، دروازه بیلبائو را باز کرد.

1694966

در ادامه بازیکنان بیلبائو که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و در دقیقه 85، اینیاکی ویلیامز با یک ضربه محکم از پشت محوطه جریمه، دروازه بارسا را تهدید کرد اما تراشتگن با واکنش خوب دروازه اش را بسته نگه داشت.

1694975


در مقابل این بارسا بود که در دقیقه 90 به گل سوم رسید. این بار عثمان دمبله بود که با یک حرکت خوب از سمت راست پایه گذار گل بود و ارسال او به دهانه دروازه را دی یونگ با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

 

1694943


اما این هم پایان کار نبود و در وقت های اضافی، ممفیس دیپای حساب کار را 4-0 کرد. این بار هم روی ارسال دمبله از سمت راست بود که دیپای در محوطه شش قدم صاحب موقعیت شد و با یک ضربه راحت کار را تمام کرد.
با این پیروزی بارسلونا 45 امتیازی شد و اکنون با یک بازی و یک امتیاز کمتر از بتیس در رتبه چهارم جای دارد. 

دیدگاه‌ها