کد خبر : 1813092 | 09 اسفند 1400 ساعت 20:39 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

روایت جالب سون هیونگ مین از کار با کونته

سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام، می‌گوید کار با آنتونیو کونته انرژی زیادی را برای آنها به ارمغان می آورد.

روایت جالب سون هیونگ مین از کار با کونته

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست ناباورانه تاتنهام برابر برنلی ته جدولی بود که آنتونیو کونته صحبت‌های قابل تاملی را مطرح کرد. جایی که سرمربی ایتالیایی تاتنهام گفت: "من باید با این باشگاه صحبت کنم. صادق‌تر از این هستم که چشمانم را ببندم و به این شیوه ادامه دهم و دستمزدم را هم بگیرم. می‌خواهم تمام مسئولیتم در این باشگاه  را بپذیرم. از هر تصمیم استقبال می‌کنم چون می‌خواهم به تاتنهام کمک کنم.

 

من آمدم تا برای بهبود شرایط به این تیم کمک کنم اما شاید در این لحظه به اندازه کافی خوب نیستم که بخواهم پیشرفتی ایجاد کنم. من صادق‌تر از این هستم که چشمانم را ببندم و بگویم این فصل را به همین شکل تمام می‌کنم و دستمزدم هم که خوب است. من می‌خواهم ارزیابی‌ای از این شرایط با باشگاه داشته باشم."

 

1695228

 

 

با این حال پیروزی تیم لندنی برابر لیدزیونایتد باعث شد شرایط کمی آرام شود. در همین راستا اکنون سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام، درباره باخت برابر برنلی و کار با آنتونیو کونته صحبت‌های جالبی را مطرح کرده و می گوید: "بدیهی است که همه ما از آن نتیجه بسیار ناامید شده بودیم و می‌دانستیم که می‌توانیم بهتر کار کنیم. ما خودمان باعث ناامیدی خودمان شدیم. در مقابل نیز یونایتد به دنبال این بودیم که شخصیت بزرگی از خودمان به نمایش بگذاریم تا نشان دهیم می‌توانیم پیشرفت کنیم.

 

ما یک سرمربی فوق العاده داریم که شور و اشتیاق را برای تیم به ارمغان می آورد. او انرژی مثبت زیادی را به تیم القا می‌کند. همه ما از همکاری با او خوشحالیم و مهم است که بتوانیم این شرایط را حفظ کنیم. او بسیار خاص است و می‌خواهد همیشه برنده شود. او در هر بازی از ما کلین شیت می خواهد و به دنبال بهتر شدن‌مان است. من فکر می کنم این یک سیگنال مثبت است. ما باید این را به عنوان پیشرفت در نظر بگیریم و همچنان باید برای بازی های آینده آنقدر اشتیاق داشته باشیم."

دیدگاه‌ها