کد خبر : 1813190 | 10 اسفند 1400 ساعت 14:16 | 6.6K بازدید | 3 دیدگاه

انتظار برای برد دو ماهه می شود؟

نساجی ترمز کشید ولی طلسم نشکست!

شاگردان ساکت الهامی یک هفته بدون برد دیگر را پشت سر گذاشتند.

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در حالی که بیش از یک ماه از آخرین پیروزی اش می گذشت، مقابل استقلال در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به میدان رفت. پنج هفته از آخرین برد این تیم می گذشت و در سمت مقابل، استقلال شش بازی متوالی خود در هفته های اخیر را با پیروزی پشت سر گذاشته بود.

تقابل بین صدرنشین و تیم دهم جدول هیچ گلی به همراه نداشت تا نساجی هم ترمز خط حمله استقلال را بعد از گلزنی در یازده بازی متوالی بکشد و هم نوار بردهای متوالی این تیم بعد از شش بازی را پاره کند.

نساجی با وجود این دو کار اما موفق به شکستن طلسم نبردن های خود نشد تا این طلسم یک هفته دیگر هم تمدید شود. آنها آخرین بار روز هجدهم دی ماه 1400 طعم برد را چشیدند. شاگردان الهامی در آن روز با نتیجه یک بر صفر ذوب آهن را شکسته داده بودند.

 

1695382

 

1695383

 

1695384

نساجی روز یکشنبه (15 اسفند) در چارچوب هفته بیست و یکم به مصاف پیکان خواهد رفت و در صورتی که مقابل این تیم هم پیروز نشود، طلسم نبردهایش دو ماهه خواهد شد. بیشترین انتظار نساجی برای کسب برد در لیگ بیست و یکم، شش بازی بود که دوباره به آن رسید. این تیم حد فاصل هفته اول تا هشتم که بردهای اول و دوم خود را کسب کرد، روند بدون برد شش هفته ای را تجربه کرده بود.

دیدگاه‌ها