کد خبر : 1813196 | 10 اسفند 1400 ساعت 14:39 | 4.2K بازدید | 4 دیدگاه

دو بازی و دو نتیجه مشابه برای نساجی؛

الهامی در این ورزشگاه به استقلال نمی‌بازد

سرمربی نساجی مازندران در تقابل دوباره با استقلال در مشهد بازنده نبود و صاحب امتیاز شد.

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در شرایطی در ورزشگاه مقابل استقلال قرار گرفت و بازنده نشد که سرمربی قائم‌شهری‌ها خاطره خوشی از تقابل با آبی‌های پایتخت در همین استادیوم داشت و به دنبال تکرار آن در بازی روز گذشته بود که همین اتفاق برای او افتاد و ساکت توانست صدرنشین لیگ را متوقف کند.

ساکت الهامی نخستین بار به‌عنوان سرمربی در شرایطی مقابل استقلال قرار گرفت که هدایت تراکتور را برعهده داشت و در ورزشگاه امام رضا(ع) فینال جام حذفی فصل ۹۹-۹۸ را برگزار کرد و دیروز هم تقابل دوباره‌ای با فرهاد مجیدی و آبی‌ها در مشهد داشت که دوباره بازنده نبود.

الهامی زمانی که سرمربی تراکتور بود، توانست همراه تیمش به پیروزی ۳ بر ۲ در بازی فینال حذفی مقابل استقلال دست پیدا کند و خاطره شیرین قهرمانی را برای سرخ‌پوشان تبریزی رقم بزند و دیروز هم با یک تیم جدید اجازه نداد شاگردان مجیدی که روند صعودی خوبی در هفته‌های قبل داشتند، به یک برد دیگر برسند.

1695389

 

1695390

 

نساجی که در دور رفت هم استقلال را متوقف کرده بود، دیروز به تساوی مشابه بدون گل مقابل این تیم دست یافت تا شاگردان الهامی ۴ امتیاز را در دو مسابقه از تیم آبی‌پوش بگیرند و شرایطی رقم بزنند که رقابت در صدر جدول بین سرخابی‌ها جذاب‌تر شود.

دیدگاه‌ها