کد خبر : 1813199 | 10 اسفند 1400 ساعت 14:50 | 60.8K بازدید | 6 دیدگاه

فرار گلر پرسپولیس از لنز دوربین‌ها؛

حامد لک؛ از من عکس نگیرید! (عکس)

اختفا و استتار روی نیمکت، عملیاتی بود که حامد لک سعی می‌کرد در مقابل لنز دوربین‌های پرتعداد عکاسان به سرانجام برساند.

حامد لک؛ از من عکس نگیرید! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دروازه‌بان‌ها شاید بیشتر از همه بازیکنان از نیمکت نشینی فراری باشند. کسانی که خوب می‌دانند تعویضشان در جریان بازی در ذهن مربی نیست و نمایش مطمئن گلر داخل زمین، می‌تواند آنها را به نیمکت بدوزد و به دوری طولانی مدت از زمین منجر شود؛ حامد لک هم یکی از آنهاست که روز گذشته تمام تلاش خود را کرد تا فریمی از چهره‌اش روی نیمکت ثبت نشود.

لک که به نظر از سرمای ورزشگاه آزادی فراری و به‌شدت نگران سرماخوردگی بود، مثل نیمکت نشینی قبلی‌اش دوباره با کلاه و لباس گرم خود را پوشاند و علاوه بر این‌ها، پتوی منقش به لوگوی پرسپولیس را روی خود انداخت.

در این چند فِریم، لک در حالی‌که روی نیمکت مستقر می‌شود، به شکلی جالب پتو را روی سر خود می‌کشد و بعد با یک چشم به زمین بازی خیره می‌شود تا نمایش تیمش را تماشا کند.

 

1695393

 

1695394

حامد لک که خود را گلر اول پرسپولیس می‌داند، دل خوشی از این نیمکت‌نشینی‌ها ندارد. او روی نیمکت از لنز دوربین‌ها فراری است و تلاش می‌کند تا تصاویرش ثبت نشوند و با قایم شدن پشت پتوی مشکی رنگ، این چنین خود را استتار کرده تا این 90 دقیقه دشوار روی نیمکت به پایان برسد.

البته احتمالا او خیلی سریع دوباره باید پتو و کلاه را کنار بگذارد و به قفس توری پرسپولیس بازگردد و باید تمام تلاش خود را کند تا در بازگشت دوباره، شمایل یک دروازه‌بان مطمئن را به‌نمایش بگذارد؛ چیزی که پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر نیاز مبرمی به آن دارد.

دیدگاه‌ها