کد خبر : 1813672 | 13 اسفند 1400 ساعت 19:35 | 14.7K بازدید | 6 دیدگاه

خبر بد برای سیتی؛ دوری شش هفته‌ای دیاز از میادین

روبن دیاز، مدافع پرتغالی منچسترسیتی، تا شش هفته قادر به همراهی این تیم نخواهد بود.

خبر بد برای سیتی؛ دوری شش هفته‌ای دیاز از میادین

به گزارش "ورزش سه"، دیاز در جریان پیروزی روز سه‌شنبه برابر پیتربورو در جام حذفی انگلیس از ناحیه همسترینگ مصدوم شد و نگرانی‌های سیتی پس از مشخص شدن جواب تست‌های این بازیکن به حقیقت تبدیل شد. 
پپ گواردیولا اعلام کرد که این بازیکن 24 ساله که یکی از مهره‌های کلیدی این تیم در طول این فصل لیگ برتر بوده حداقل یک ماه و نیم قادر به همراهی تیمش در دیدارهای پیش رو نیست. 
این یعنی دیاز نمی‌تواند سیتی را در دیدار حساس و تعیین کننده کورس قهرمانی برابر لیورپول که دهم آوریل برگزار خواهد شد همراهی کند و به احتمال زیاد هر دو دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در صورت صعود سیتی را نیز از دست خواهد داد. 

 

1696043


جان استونز و آیمریک لاپورت در غیاب دیاز در کنار هم در خط دفاعی سیتی قرار خواهند گرفت. ناتان آکه نیز در هفته‌های اخیر آمادگی حضور در میدان را نداشته است. 
گواردیولا با تایید خبر مصدومیت و دوری این بازیکن از میادین گفت:« این اتفاقی است که در طول یک فصل رخ می‌دهد. یک فصل یکی از بهترین بازیکنان ما که کوین دی بروین است به مدت هشت یا 9 ماه از میادین دور بود. من از این موضوع خوشحال نیستم چون ما بسیار به او نیاز داشتیم و بازیکن بسیار بزرگی برای ماست اما حالا اینجا نیست و من نمی‌توانم به خاطر این موضوع گریه کنم.»
اولین دیداری که دیاز قادر به همراهی تیمش در آن نخواهد بود  دربی حساس شهر منچستر است که این هفته قرار است در ورزشگاه اتحاد به میزبانی سیتیزن‌ها برگزار شود.

دیدگاه‌ها