کد خبر : 1813801 | 14 اسفند 1400 ساعت 16:44 | 31.7K بازدید | 12 دیدگاه

بدون دادن جزئیات بیشتر

ژاوی ملاقات با ارلینگ هالند را تایید کرد

سرمربی بارسا به طور ضمنی تایید کرد که سه شنبه گذشته با ارلینگ هالند در مونیخ دیدار کرده است.

ژاوی ملاقات با ارلینگ هالند را تایید کرد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا در زمین الچه به میدان خواهد رفت و با توجه به فرم عالی این روزهایش، به احتمال زیاد سه امتیاز را کسب خواهد کرد. هدف تیم تحت هدایت ژاوی رسیدن به رتبه سوم و صعود به رده های بالاتر است در حالی که قهرمانی را تا حدی از دست رفته می بیند.

 

1693119

 

ژاوی سرمربی بارسا در نشست خبری این بازی گفت:« بازی رفت به خوبی نشان داد که مصاف ساده ای پیش رو نداریم. در خانه ما را متوقف کردند و بازی دشواری خواهد بود. با فرانسیسکو، الچه تیم بهتری شده و در خانه شکست نخورده اند. تیمی فیزیکی هستند و از کناره ها خوب نفوذ می کنند. می دانم که کار ساده ای نخواهیم داشت ولی در روند خوبی قرار داریم و هدف کسب پیروزی است.»

 

1696155

 

ملاقات با ارلینگ هالند در مونیخ:« نمی توانم به جزئیات اشاره کنم و فقط می گویم که در حال کار روی حال و آینده باشگاه هستیم. در مورد این قضیه چیز بیشتری نمی توان گفت. زمانی که بتوان حرف زد، اولین نفری هستم که پیش قدم می شوم. برای مثال دیروز پابلو توره را جذب کردیم اما در مورد هالند اصلا نمی توان به هیچ چیزی اشاره کرد. فقط اینکه سران باشگاه به خوبی در حال تلاش برای تقویت تیم برای فصل بعد هستند. 

ما تیمی هستیم که خوان لاپورتا را در راس خود دارد و سپس متئو آلِمانی و جوردی کرویف هستند. به همگی اینها اطمینان خاطر دارم. اینجا هیچکس یکطرفه تصمیم گیری نمی کند و همه چیز با همفکری است. گروهی از افراد خبره در بارسا مشغول فعالیت هستند و هرچند به عنوان مربی نقشی تعیین کننده دارم ولی تنها تصمیم گیرنده محسوب نمی شوم.»

کریستیانسن به جای پیکه:« در این مورد حرفی برای گفتن نیست هرچند اشتیاق هواداران در مورد انتقالات را درک می کنم. فعلا تیم چهارم جدول هستیم و در حال کار برای رقم زدن آینده ای بهتر. عملکرد پیکه عالی بوده و او در تیم یک رهبر محسوب می شود. از او راضی هستم.»

 

1695111

 

حضور مستقیم در مذاکره با بازیکنان مدنظر:« در مورد سبک بازی، اهداف و پروژه های بارسا حرف می زنم و شاید این مزیتی در مذاکرات تلقی شود. من با بازیکن صادقانه حرف می زنم که تا چه اندازه او را می خواهم. ندیده ام کسی به پیشنهاد بارسا پاسخ رد بدهد ولی یک مساله دیگر، قرارداد بازیکن، بندهای فسخ و مسائل دیگر مربوط به بازیکن است.»

مقایسه پدری با اینیستا:« خیلی طبیعی بود چون مرا واقعا به یاد اینیستا می اندازد. انتقادات را هم درک می کنم. اینیستا از نظر من بزرگترین استعداد تاریخ فوتبال اسپانیاست. این مقایسه به پدری انگیزه خواهد داد و ترسی از این بابت ندارم. خودش هم ترسی ندارد.»

هالند و امباپه در لالیگا:« هر چه بازیکن بزرگ و درجه یک، در لالیگا بیشتر باشد، برای فوتبال اسپانیا خبر خوبی خواهد بود. این به رشد و جذاب تر شدن لیگ کمک خواهد کرد.»

تمدید با دنی آلوز:« در این مورد صحبت نکرده ایم ولی دنی یک حرفه ای تمام عیار است و از او کاملا راضی هستم. دوست دارم بماند ولی همه چیز به عملکرد او و نیز باشگاه بستگی دارد. او تا به اینجا بسیار به ما کمک کرده است.»

دیدگاه‌ها