کد خبر : 1813927 | 15 اسفند 1400 ساعت 12:32 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

می توانستیم برابر خیبر برنده باشیم

مهابادی: به موفقیت استقلال خوزستان خیلی امیدوارم

سرمربی استقلال خوزستان می گوید که کیفیت بد زمین بازی، روی عملکرد تیم او و خیبر خرم آباد تأثیرگذار بوده است.

مهابادی: به موفقیت استقلال خوزستان خیلی امیدوارم

به گزارش "ورزش سه"، داوود مهابادی که به تازگی جانشین سهراب بختیاری زاده شد و هدایت استقلال خوزستان را برعهده گرفت، به موفقیت این تیم امید زیادی دارد. او در گفتگو با خبرنگار ورزش سه درخصوص تساوی برابر خیبر خرم آباد گفت: برای هر دو تیم، بازی نزدیکی بود. با توجه به اینکه خیبر یکی از تیم های خوب و پرمهره ای است که سرمربی خوبی نیز دارند. هر دو تیم هنوز شانس صعود دارند. بچه های ما نسبت به دو دیدار قبلی، خیلی بهتر کار کردند. در نیمه نخست، تسلط بیشتری بر بازی داشتیم. در نیمه دوم نیز می توانستیم به گل برسیم.

مهابادی با انتقاد از وضعیت زمین مسابقه اظهار داشت: در کل، کیفیت نامناسب زمین روی بازی هر دو تیم بخصوص ما تأثیر زیادی گذاشته بود. امیدواریم با تدابیری که تربیت بدنی استان و باشگاه خواهد اندیشید، بتوانیم در بازی های آینده از زمین های بهتری استفاده کنیم. ضمن اینکه بازیکنان جدیدی که جذب کرده ایم، با تیم هماهنگ شوند و روندمان را ادامه دهیم. به نظرم می توانستیم برنده این دیدار شویم. به قول معروف کمی در ضربات پایانی دقت لازم را نداشتیم.

وی درخصوص نتایج اخیر استقلال نیز پاسخ داد: استقلال خوزستان پیش از حضور من و در چهار بازی آخر 2 امتیاز گرفته بود و در اول فصل نیز از 4 بازی ابتدای بازی 2 امتیاز گرفته بود. البته اشتباهات داوری نیز اعلام پنالتی به ناحق برابر سایپا و عدم اعلام پنالتی مقابل شمس آذر قزوین و همچنین بدبیاری و عدم هماهنگی، روی نتایج اخیر ما تأثیر گذاشت. اکنون روند ما روند خوبی است که از بازی گذشته آغاز شده است. ان شالله تا پایان فصل این روند را ادامه خواهیم داد و روز به روز وضعیتمان بهتر خواهد شد.

 

 

مهابادی درباره دیدار هفته بعد مقابل آرمان گهر اضافه کرد: آرمان گهر تیم خوبی است و بازی در شهر خودشان برگزار می شود این برای حریفان آرمان گهر سخت است. با توجه به اینکه ما اطلاع داریم که ارتفاع در آنجا چقدر است. مقداری خشکی هوا روی بحث تنفسی بازیکنان ما تأثیرگذار است چون در سطح نزدیک به دریا هستند. شناخت فنی و آنالیزی که از تیم حریف داریم، ان شالله می رویم که با یک بازی هوشمندانه دست پر از زمین مسابقه خارج شویم.

او در مورد تغییرات در بین بازیکنان استقلال خوزستان پاسخ داد: تنها مهدی مومنی از جمع ما جدا شده است و 6 تا 7 بازیکن اضافه کرده ایم که تقویت تیم مورد نیاز بوده تا تیم براساس تفکرات من شکل بگیرد. هر مربی که باشد، قطعا برای نیم فصل دوم بازیکن جدید جذب می کند تا تیمش را تقویت کند. حتی اگر خود من در خوشه طلایی می ماندم، به طور قطع در نیم فصل 4 یا 5 بازیکن را خریداری می کردیم و این یک مسئله طبیعی و اجتناب ناپذیر است.

مهابادی در مورد شانس استقلال خوزستان برای اضافه شدن به جمع تیم های مدعی نیز گفت: درخت یا نهالی که رشد می کند، زمانیکه قرار است میوه بدهد، آن زمان سنجیده می شود. اکنون لیگ در کمرکش بازی هاست و هیچ چیزی مشخص نیست. ما هنوز روی کاغذ شانس داریم، 14 بازی باقیمانده و نهایت تلاشمان را می کنیم تا به چیزی که شایستگی آن را داریم، دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: به هیچ وجه ناامید نیستم و خود من به تیم خیلی امیدوارم. چون به مرور زمان از لحاظ درک تاکتیکی، به یکدیگر نزدیک می شویم. مطمئن باشید روی ریل موفقیت خواهیم افتاد و من به تیممان امیدوارم.

سرمربی استقلال خوزستان در پایان نیز گفت: به نظر خودم از لحاظ کیفیت فوتبالی، برابر خیبر خرم آباد بازیکنانمان بازی قابل قبولی را انجام دادند. تیم حریف در کل بازی یک ضربه در چارچوب زد که دروازه بان ما به خوبی آن را مهار کرد.

دیدگاه‌ها