کد خبر : 1813985 | 15 اسفند 1400 ساعت 17:24 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

او در مادرید راحت است

ادن هازارد باید ثابت کند که ذخیره باارزشی است

کیلیان، برادر ادن هازارد در مورد شرایط فعلی او در رئال مادرید صحبت کرد.

ادن هازارد باید ثابت کند که ذخیره باارزشی است

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان 2019 بود که رئال مادرید با پرداخت رقم هنگفت 130 میلیون یورو ادن هازارد را به‌عنوان جانشین کریستیانو رونالدو به‌خدمت گرفت. هواداران رئال مادرید امیدوار به تکرار روزهای درخشان ادن هازارد در چلسی، در لباس تیم مورد علاقه‌شان بودند، اما اتفاقات به بدترین شکل ممکن برای ستاره بلژیکی پیش رفت و حالا احتمال جدایی او بیشتر از همیشه شده است.

1696473

ستاره بلژیکی بعد از روی کار آمدن کارلو آنچلوتی هم نتوانست به روزهای خوب خود بازگردد و حتی در جریان بازی‌های ملی نیز دوباره دچار مصدومیت شد تا سریال کابوس‌های این بازیکن همچنان ادامه داشته باشد. در واقع همه مسائل دست به دست هم داده که رئال مادرید از هازارد ناامید شود و شایعات جدایی او از این تیم به شکل قابل توجهی قوت بگیرد.

با نزدیک شدن به پایان فصل و با توجه به اینکه به نظر می‌رسد کیلیان امباپه در تابستان راهی سانتیاگو برنابئو خواهد شد، گزارش‌ها در رابطه با جدایی احتمالی ادن هازارد از رئال مادرید افزایش یافته است. ستاره بلژیکی فصل جاری تنها 880 دقیقه برای رئال بازی کرده و نیمکت نشینی او تبدیل به عادت شده است.

 

1676632

کیلیان، برادر ادن هازارد در مورد وضعیت او گفت:« ادن تا همینجا به افتخارات فردی و تیمی زیادی در فوتبال دست پیدا کرده و نیازی به اثبات خودش ندارد. او و خانواده اش در مادرید زندگی راحتی دارند و فکر می کنم تا پایان قراردادش در سال 2024 در رئال خواهد ماند. می دانم که ادن به ندرت در رئال بازی می کند و تیم بدون او هم خوب نتیجه گرفته ولی همه می دانند او چه بازیکن خوبی است. ادن حالا باید نشان دهد که ذخیره ای با ارزش است.»
 

دیدگاه‌ها