کد خبر : 1814046 | 15 اسفند 1400 ساعت 20:34 | 26.7K بازدید | 7 دیدگاه

فرزاد کارت قرمز - فرهاد دبل کارت زرد

اتفاق نادر در فوتبال؛ اخراج دو برادر(عکس)

فرهاد و فرزاد مجیدی با تصمیم دکتر بیژن حیدری در دقایق پایانی بازی با گل گهر از زمین بازی اخراج شدند و مجبور شدند از روی سکوها بازی را دنبال کنند.

به گزارش "ورزش سه"، مصاف استقلال – گل گهر که در دور رفت با نتیجه مساوی صفر – صفر پایان یافته بود اما با رای کمیته انضباطی 3-0 به سود استقلال اعلام شد در دور برگشت هم با حساسیت ویژه ای دنبال شد و مربیان دو تیم به خصوص فرهاد مجیدی مدام به داور بازی بابت تصمیماتی که اتخاذ می کرد اعتراض می کرد! شدت این اعتراضات تا جایی پیش رفت که بیژن حیدری مجبور شد فرهاد و فرزاد مجیدی را از زمین بازی اخراج کند. به نظر می رسد این برای اولین بار بود که برادران مجیدی با تصمیم داور از زمین بازی اخراج شدند. و این اتفاق در حالی رخ داد که داور در این بازی دو بار به سود استقلال پنالتی اعلام کرد. کادر فنی تیم گل گهر روی پنالتی دوم خیلی معترض بود و این اعتراضات اخراج دستیار امیر قلعه نویی را هم به همراه داشت.

1696630

با این تصمیمات برادران مجیدی در بازی با صنعت نفت در آبادان قادر به حضور روی نیمکت نیستند و باید از روی سکوها استقلال را همراهی کنند. ماجرا از این قرار بود که بیژن حیدری بعداز برخورد توپ به دست مدافع گل گهر ابتدا دستور به ادامه بازی داد اما بعد از مشورت با کمک داور به سود آبی ها پنالتی دوم را اعلام کرد. ورود فرهاد مجیدی به داخل زمین و اعتراضات او و فرزاد موجب شد تا بیژن حیدری به هر دو برادر کارت زرد دوم را نشان دهد و آنها را اخراج کند. این اخراج به دریافت کارت قرمز و از دست دادن بازی بعدی می ارزید.

1696631
1696632

دیدگاه‌ها