کد خبر : 1814048 | 15 اسفند 1400 ساعت 20:39 | 47.5K بازدید | 21 دیدگاه

الچه 1 - 2 بارسلونا؛ چه تیمی ساخته ژاوی

بارسلونا در دیداری دشوار در خانه الچه موفق به کسب برتری 1-2 شد.

الچه 1 - 2 بارسلونا؛ چه تیمی ساخته ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که در سال 2022 و زیر نظر ژاوی عملکرد فوق العاده ای داشته، امشب نیز شکست برابر الچه را تبدیل به پیروزی کرد و به سه امتیاز مهم این دیدار دست یافت.

در دقایق ابتدایی موقعیت خاصی روی دروازه ها رخ نداد و در دقیقه 20 این یوردی آلبا بود که از سمت چپ شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما بادیا با عکس العمل خوب ضربه او را مهار کرد.

در دقیقه 27 بارسلونا صاحب بهترین فرصت برای زدن گل اول شد، اما ضربه عثمان دمبله را بادیا مهار کرد و در ریباند این گونزالز بود که شوت فرانکی دی یونگ را از روی خط دروازه الچه برگشت داد.

دقایقی بعد بارسلونا باز هم موقعیت بسیار خوبی برای زدن گل اول داشت و این بار فرانکی دی یونگ در موقعیتی تک به تک قرار گرفت، اما ضربه او دقیق نبود و بادیا به خوبی دروازه الچه را نجات داد. 

1696634

اما در دقایق پایانی نیمه اول این الچه بود که بر خلاف جریان مسابقه به گل اول دست یافت. اشتباه بزرگ پدری و پاس او در نهایت به فیدل رسید و او با ضربه ای دقیق از درون محوطه و به گوشه سمت راست دروازه بارسلونا توانست گل اول را به ثمر برساند. در ادامه اتفاقی رخ نداد و الچه با برتری 0-1 راهی رختکن شد.

بارسلونا نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی ارسال دنی آلوس می توانست به گل تساوی دست یابد، اما ضربه والی فران تورس از بالای دروازه الچه به بیرون رفت.

اما در دقیقه 60 بارسلونا به گل تساوی دست یافت. روی حرکت عثمان دمبله و ارسال دقیق یوردی آلبا به شش قدم بود که فران تورس صاحب موقعیت گلزنی شده و با ضربه ای مناسب موفق شد گل تساوی بارسلونا را به ثمر برساند.

1696636

الچه خیلی زود فرصت خوبی داشت تا دوباره از رقیب نامدار خود پیش افتد، اما ضربه میلا از سمت چپ محوطه دقیق نبود و مارک آندره تراشتگن به خوبی این ضربه را دفع کرد.

در دقیقه 77 و روی حرکت آداما ترائوره بود که بارسلونا صاحب بهترین فرصت برای زدن گل دوم شد، اما فران تورس در موقعیتی تک به تک خوب عمل نکرد و بادیا دروازه را نجات داد.

اما در دقیقه 82 و با متوقف شدن ممفیس دیپای در محوطه، بارسلونا صاحب یک ضربه پنالتی شد. خود دیپای پشت توپ قرار گرفته و موفق شد با ضربه ای دقیق دروازه الچه را باز کند. بارسلونا در ادامه بازی را کنترل کرده و در نهایت 1-2 از سد الچه گذشت.

دیدگاه‌ها