کد خبر : 1814064 | 15 اسفند 1400 ساعت 21:16 | 20.3K بازدید | 4 دیدگاه

بارسلونا شایسته کسب پیروزی بود؛

ژاوی: در پایان نیمه اول خیلی ناراحت بودم

ژاوی، سرمربی جوان بارسلونا تاکید کرد تیمش لایق کسب پیروزی در دیدار مقابل الچه بوده است.

ژاوی: در پایان نیمه اول خیلی ناراحت بودم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امروز در شرایطی که گل اول را در مقابل الچه دریافت کرده بود، در نهایت با گلزنی دو بازیکن  تعویضی خود فران تورس و ممفیس دیپای به برتری شیرینی دست یافت. ژاوی در پایان این دیدار مدعی شد از نمایش نیمه اول بارسلونا راضی نبوده و البته چنین پیروزی هایی به تیم اعتماد به نفس می دهد.

ژاوی گفت: "دریافت گل از الچه دشوار بود و ما به دنبال گل تساوی بودیم، اما نکته مهم این است که امروز سه امتیاز را از آن خود کردیم. ما مستحق کسب پیروزی در دیدار امشب برابر الچه بودیم. پیروزی در 3 بازی متوالی به ما اعتماد به نفس می دهد. این پیروزی که به ما کمک می کند و در واقع مهر تاییدی بر عملکرد بارسلونا در هفته های اخیر است. 

1696654

من در پایان نیمه اول خیلی ناراحت بودم، زیرا در دیداری می باختیم که با توجه به موقعیت های ایجاد شده، باید به برتری می رسیدیم. بادیا، دروازه بان الچه در طول این دیدار نمایش خوبی داشت، اما من متقاعد شده بودم که اگر بهتر حمله کنیم در نهایت برنده می شویم. 

برای من سخت است بازیکنانی را روی نیمکت بگذارم که لیاقتش را ندارند. بازیکنانی مانند ریکی پوی، اسکار مینگزا، اریک گارسیا و ... خیلی خوب تمرین می کنند و قرار دادن آنها روی نیمکت برای من دشوار است. تعویض گاوی و فران تاکتیکی بود. اما دلیلش این نبود که گاوی در نیمه اول بد بازی کرد. من فکر می کنم بارسلونا در هفته های اخیر پیشرفت خوبی داشته و ما باید امروز راحت تر به برتری می رسیدیم. پویایی و تحرک تیم بسیار مثبت و خوب است، ما در جایگاه سوم قرار گرفته و منتظر نتایج بازی های تیم هایی چون بتیس و اتلتیکومادرید خواهیم ماند."

دیدگاه‌ها