کد خبر : 1814073 | 15 اسفند 1400 ساعت 21:51 | 12.1K بازدید | 9 دیدگاه

تراشتگن: صبوری کلید پیروزی بارسلونا بود

مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان آلمانی بارسلونا مدعی شد تیمش سه امتیاز حساس مقابل الچه کسب کرده است.

تراشتگن: صبوری کلید پیروزی بارسلونا بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امروز در شرایطی که ابتدا دروازه خود را مقابل الچه باز شده دیده بود، در 30 دقیقه پایانی دو بار به گل رسیده و در نهایت با نتیجه 1-2 از سد این تیم گذشت. مارک آندره تراشتگن، سنگربان آلمانی و باتجربه بارسلونا در پایان این دیدار در مورد توصیه‌های ژاوی در بین نیمه و تغییر سبک بازی این تیم در 45 دقیقه دوم صحبت کرده است.

1488631

مارک آندره تراشتگن در پایان مسابقه گفت: "الچه به دنبال این بود که با تکیه بر فرصت های خود به پیروزی دست یابد. من سعی می کنم تمرکز داشته باشم و توپ هایی که به من می رسد را دفع کنم. برتری در این دیدار کار سختی بود، اما ما برای کسب پیروزی جنگیدیم و در نهایت در شرایطی دشوار به سه امتیاز دست یافتیم. 

ژاوی بین نیمه به ما گفت که باید با انرژی بیشتری وارد نیمه دوم شویم. در 45 دقیقه دوم بر بازی مسلط شدیم و سه امتیاز حساس را به دست آوردیم. کلید کسب پیروزی صبور بودن است. باید ابتدا به گل مساوی می رسیدیم، بعد هم به دنبال پیروزی بودیم و این هدف با صبر و حوصله حاصل شد.

صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه بارسلونا؟ همیشه می‌توانید درباره برخورد توپ به دست‌ در منطقه جریمه صحبت کنید. من تکرار صحنه را ندیده‌ام، اما فکر می‌کنم یوردی آلبا و در ادامه سرخیو بوسکتس دست‌هایشان را به بدنشان نزدیک کرده بودند. داور تصمیم درستی گرفت و بازی را ادامه داد."

دیدگاه‌ها