کد خبر : 1814113 | 16 اسفند 1400 ساعت 09:39 | 24.9K بازدید | 7 دیدگاه

فران تورس:

با تمام توان در خدمت بارسلونا هستم

فران تورس، ستاره اسپانیایی و جوان بارسلونا مدعی شد سبک این تیم زیر نظر ژاوی تغییر کرده است.

با تمام توان در خدمت بارسلونا هستم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب در شرایطی که در نیمه اول مقابل الچه بازنده به رختکن رفته بود، در نهایت با تعویض های ژاوی در نیمه دوم و گلزنی فران تورس و ممفیس دیپای موفق به کسب پیروزی شد. فران تورس در پایان این دیدار تاکید کرد که با تمام توان خود برای بارسلونا بازی خواهد کرد و خوشحال است که گلزنی او در پیروزی این تیم مقابل الچه موثر بوده است.

1696764

فران تورس گفت: "من به بارسلونا آمده ام تا با تمام توان در خدمت این تیم باشم. تغییرات بزرگی در مدل بازی بارسلونا از زمان حضور ژاوی روی نیمکت این تیم رخ داده است. ما با سبکی که می‌خواهیم و البته سرمربی به ما القا کرده بازی می‌کنیم و با همین روش نیز تا امروز موفق به کسب نتایج خوبی شده ایم. بازی کردن در استادیوم خانگی الچه همیشه دشوار بوده چراکه آنها با تیمی فیزیکی و جنگنده وارد زمین می شوند. ما در نیمه دوم صبر و حوصله خود را از دست ندادیم و سعی کردیم مالکیت توپ را همچنان در اختیار داشته باشیم. 

در نهایت نیز با همین روش بود که به آنچه می خواستیم و سه امتیاز این دیدار دست پیدا کردیم. من واقعا از کسب این پیروزی و سه امتیاز خوشحالم. گل من نیز به برتری بارسلونا کمک کرد که این باعث رضایت من است. حالا بعد از این پیروزی می توانیم به بازی پنجشنبه مقابل گالاتاسرای در لیگ اروپا فکر کنیم."

دیدگاه‌ها