کد خبر : 1814125 | 16 اسفند 1400 ساعت 10:57 | 50.9K بازدید | 16 دیدگاه

ژست اعتراضی ستاره بارسلونا بعد از گلزنی (عکس)

ممفیس دیپای، ستاره هلندی بارسلونا گل پیروزی بخش این تیم مقابل الچه را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، ممفیس دیپای در تابستان سال گذشته و با تمام قرارداد خود با لیون به پیشنهاد رونالد کومان پاسخ مثبت داد و راهی بارسلونا شد. اما اخراج زودهنگام سرمربی هلندی باعث شد شایعاتی در مورد آینده ممفیس دیپای ایجاد شده و حتی احتمال جدایی او در پایان همین فصل از بارسلونا مطرح شود.

جذب چند بازیکن جدید در بخش هجومی در فصل زمستان نشان داد ژاوی چندان از ترکیب فعلی خود راضی نیست و مصدومیت غیرمنتظره ممفیس دیپای نیز مدتی او را از ترکیب دور نگه داشت. این وینگر تکنیکی و هلندی دیشب در شرایطی به میدان آمد که بارسلونا به دنبال جبران گل خورده برابر الچه بود، اما در نهایت آنها موفق به بازگشت و کسب سه امتیاز این دیدار شدند. گل دوم این تیم اما با درخشش ممفیس دیپای زده شد. خود این بازیکن در دقیقه 82 موفق به گرفتن پنالتی شد و در ادامه دروازه را باز کرد تا با این ژست در جشن خوشحالی، نشان دهد انتقادات اخیر و شایعات جدایی از بارسلونا برایش چندان اهمیتی ندارد.

ممفیس دیپای در پایان مسابقه گفت: "خوب بازی کردیم، موقعیت های زیادی برای گلزنی خلق کردیم و در پایان توانستیم برنده شویم. بارسلونا در شرایط خوبی قرار دارد و حتی می توانستیم راحت تر نیز به پیروزی برسیم. من در مورد سبک پنالتی زدن خود کاملا اطمینان داشته و دوست دارم این‌گونه به سمت دروازه حریف ضربه بزنم."

1696786
1696783
1696784
1696785

دیدگاه‌ها