کد خبر : 1814140 | 16 اسفند 1400 ساعت 11:57 | 18.4K بازدید | 15 دیدگاه

مهدی‌پور: کمک داور نگذاشت حق استقلال ضایع شود

هافبک استقلال مدعی است عواملی به دنبال این هستند که این تیم در این فصل علیرغم فاصله شش امتیازی در صدر، به قهرمانی نرسد!

مهدی‌پور: کمک داور نگذاشت حق استقلال ضایع شود

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مهدی پور هافبک تاثیرگذار استقلال مدعی است تیمش تمام تلاش خود را خواهد کرد تا طی 9 بازی باقیمانده با سود بردن از فرصت‌ها در مسیر هدف بزرگی که در ذهن دارد پیش رفته و در نهایت به عنوان قهرمانی دست یابد.

هافبک استقلال درباره بازی شب گذشته تیمش مقابل گل گهر سیرجان و دستیابی به یک برد ارزشمند می‌گوید:  بازی خوبی را مقابل گل گهر انجام دادیم و مستحق کسب این سه امتیاز بودیم. این سه امتیاز ما را در راه رسیدن به عنوان قهرمانی کمک فراوانی خواهد کرد.

وی با اشاره به نمایش موفق تیمش برابر شاگردان امیر قلعه نویی و دستیابی به این برد می‌گوید: به نظرم یکی از جذاب‌ترین بازی‌های لیگ را شاهد بودیم و دو تیم بارها روی دروازه یکدیگر خلق موقعیت کردند و توانستیم با تلاش بازیکنان و درایت کادر فنی یک پیروزی باارزش را به دست بیاوریم.

مهدی پور با امیدواری نسبت به تداوم موفقیت‌های استقلال طی 9 بازی باقیمانده می‌گوید: من به این بازیکنان افتخار می‌کنم و از اینکه در کنار آنها بازی می‌کنم لذت می‌برم. ما برای پیروزی در این بازی با جان و دل به میدان رفتیم و شاید باورتان نشود وقتی بازیکنان از رختکن بیرون آمده بودند خیلی از آنها دچار آسیب دیدگی شده بودند.

 

1544098

 

هافبک تیم استقلال با ناراحتی از اتفاق پیش آ‌مده برای مرادمند و یزدانی و حضور این دو مدافع تاثیرگذار در ملوان برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی می گوید:  خدا نگذرد از باعث و بانی کسانی که نمی‌خواهند استقلال به قهرمانی برسد. دلم برای خودمان می‌سوخت چون خیلی‌ها دوست ندارند استقلال به عنوان قهرمانی برسد.

مهدی‌پور درباره تصمیم جنجالی این دیدار و اعلام پنالتی در دقایق پایانی برای استقلال اینطور توضیح می دهد: من خودم به آن صحنه خیلی نزدیک بودم و فکر می‌کنم کمک داور در آن صحنه به خوبی تصمیم گرفت و باعث شد که  حق ما ضایع نشود.

هافبک استقلال درباره بازی حساس این هفته تیمش مقابل نفت آبادان که با برتری برابر پرسپولیس از روحیه و انگیزه مضاعفی برخوردار شده می گوید: ما هفته به هفته پیش می‌رویم و باید تلاش کنیم امتیازات را برای رسیدن به قهرمانی جمع کنیم. نفت نشان داده که تیم فوق العاده ای است و ما در مسیر هدفی که دنبال می کنیم هیچ دیداری را دست کم نخواهیم گرفت و امیدوارم با یک نتیجه خوب آماده دیدار دربی و ادامه فصل شویم.

دیدگاه‌ها