کد خبر : 1814062 | 15 اسفند 1400 ساعت 20:59 | 94.6K بازدید | 21 دیدگاه

استقلالی‌ها رختکن را روی سرشان گذاشتند!

آبی‌پوشان تهران بعد از پیروزی مهم برابر گل‌گهر خوشحالی خودشان را پنهان نکردند.

به گزارش ورزش سه، درحالی که استقلال روی کاغذ سخت‌ترین بازی نیم‌فصل دوم خود تا هفته‌ی بیست و یکم را پیش رو داشت کوین یامگا توانست با درخششی چشم‌گیر، سه امتیازی شیرین تر از عسل را برای شاگردان مجیدی تضمین کند تا آبی‌ها در رختکن آزادی ژست برنده‌ به خود بگیرند و فریاد شادی‌شان استادیوم تاریک آزادی را پر کند.
تیم یک‌دست مجیدی در فصل جاری که حتی با وجود از دست دادن دو مدافع اصلی و در اختیار نداشتن مهم‌ترین عنصر خط هافبک تیمش یعنی نیک‌نفس در بازی امروز هم برابر حریف قدرتمند خودش به پیروزی رسید، حالا به طور مشترک با سپاهان لیگ دهم، شکست‌ناپذیر‌ترین تیم تاریخ لیگ است. آنها تنها تیمی هستند که گل‌های خورده‌اش دو رقمی نشده است.

1696649
کسب ۱۵ برد از ۲۱ مسابقه و ثبت میانگین امتیازی ۲.۴۲ از استقلال شمایل یک تیم قهرمان را ساخته است.
شاید جالب‌ترین آمار استقلال، شکست‌ناپذیری این تیم باشد. جایی که آبی‌ها بعد از ۲۱ هفته نه تنها نباخته‌اند، که در هیچ لحظه‌ای در این فصل از حریفان خود عقب نبوده‌اند. موضوعی که بر کنفرانس مجیدی پیش از بازی امروز دلالت دارد که سرمربی جوان آبی‌ها معتقد بود هرتیمی نباید به استقلال گل بزند!
باید منتظر بمانیم تا مشخص شود آیا استقلال در این فصل موفق به قهرمانی می‌شود یا خیر و اگر جواب مثبت بود، آیا آبی‌ها با حفظ روند شکست‌ناپذیری‌شان، جام طلایی که مختص قهرمانان بدون شکست در لیگ‌های فوتبال است را  تصاحب می‌کنند یا خیر؟

دیدگاه‌ها