کد خبر : 1814175 | 16 اسفند 1400 ساعت 14:23 | 22.2K بازدید | 6 دیدگاه

نیمکت خیلی خوبی داریم

اعتراف ژاوی پس از پیروزی دشوار بارسا بر الچه

نمی‌توان از موفقیت های این روزهای بارسا نوشت و از نقش نیمکت‌نشینان تیم عبور کرد.

اعتراف ژاوی پس از پیروزی دشوار بارسا بر الچه

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیروز در زمین الچه به میدان رفت و در نهایت 1-2 به پیروزی رسید. بارسا در حالی صاحب سه امتیاز شد که نیمه نخست را بازنده به رختکن رفته بود.

میزبان بسیار خطرناک نشان می داد ولی ورق بازی را تعویض های ژاوی عوض کرد. در واقع دست سرمربی بارسا روی نیمکت کاملا باز بود و او با وارد کردن چند بازیکن تاثیرگذار خود توانست شکست را با پیروزی عوض کند.

 

1696881

دنی آلوز، امریک اوبامیانگ، فران تورس و آداما ترائوره، خریدهای زمستانی بارسا تا به اینجا بسیار خوب و موثر کار کرده اند و در بردهای متوالی تیم نقش مهمی داشته اند، ستاره هایی که در دسترس رونالد کومان نبودند ولی حالا عصای دست ژاوی شده اند.

 

1696882

ژاوی با نیمکت نشین کردن فران و آداما ترجیح داد به دمبله و گاوی میدان بدهد. در نیمه دوم فران به زمین رفت و دقیقه 55 گل مساوی را زد. آداما هم با ورودش به زمین سمت راست بارسا را تقویت کرد. دیپای زننده گل پیروزی بارسا نیز از دقیقه 75 جانشین اوبامیانگ شده بود تا ثابت شود بارسا پس از ماه ها صاحب نیمکتی قابل اعتماد و قوی شده است.

 

1696880

 

ژاوی در نشست خبری بازی به این مساله اذعان کرد: «من به عنوان مربی تیمی در اختیار دارم که گاهی برایم سخت است عده ای را بیرون بنشانم. همگی شایسته حضور در ترکیب هستند و این کارم را سخت کرده است. امروز تصمیم گرفتم به فران و آداما استراحت بدهم و از نیمکت نشینی ریکی پویج و اسکار مینگسا هم متاسفم. همچنین ناراحت شدم وقتی برایثویت را از فهرست خارج کردم. بازیکنان بزرگی دارم که تفاوت ها را رقم می زنند. امروز به خوبی نقش نیمکت مشخص شد و خوشحالم چنین فوتبالیست‌هایی را در اختیار دارم.»

دیدگاه‌ها