کد خبر : 1814534 | 18 اسفند 1400 ساعت 20:28 | 13.9K بازدید | 2 دیدگاه

کریک:

برای فن‌دبیک خوشحالم؛ او به بازی کردن نیاز داشت

مایکل کریک، مربی سابق منچستریونایتد‌ از وضعیت دونی فن‌دبیک در اورتون ابراز خوشحالی کرد.

برای فن‌دبیک خوشحالم؛ او به بازی کردن نیاز داشت

به گزارش "ورزش سه"، در سپتامبر 2020 بود که باشگاه منچستر یونایتد از رقبای خود در راه جذب دونی فن‌دبیک پیشی گرفت و توانست ستاره هلندی را با قراردادی به ارزش 35 میلیون پوند به‌خدمت بگیرد.

فن دبیک قرارداد پنج ساله با شیاطین سرخ امضا کرد اما نتوانست در برنامه‌های اوله گنار سولسشر و جانشین او یعنی رالف رانگنیک جایی داشته باشد؛ موضوعی که باعث شد هافبک هلندی در زمستان به شکل قرضی راهی اورتون شود.

 

1692245

 

فن‌دبیک حالا بیشتر فرصت بازی کردن پیدا می‌کند و مربی سابق منچستریونایتد یعنی مایکل کریک نیز نسبت به این موضوع ابراز خوشحالی کرده است.  او در این‌باره گفت: "فوتبال گاهی اوقات خنده‌دار است.  گاهی اوقات به دلایل مختلف، وقتی به یک باشگاه خاص نقل مکان می‌کنید، همه‌چیز آن‌طور که شما می‌خواهید پیش نمی‌رود. من خوشحالم که او بازی می‌کند. او به بازی نیاز داشت. او به وضوح در یک سال گذشته فرصت چندانی پیدا نکرد."

کریک در ادامه تمجید خود از ستاره هلندی نیز گفت: "او همچنین یک بازیکن همه کاره است. فن‌دبیک نقاط قوت مختلفی دارد. فکر می‌کنم او در داخل و اطراف محوطه جریمه واقعا خطرناک است. با این حال معتقد هستم که در داخل محوطه جریمه بسیار باهوش عمل می‌کند."

دیدگاه‌ها