کد خبر : 1814708 | 20 اسفند 1400 ساعت 10:49 | 14.6K بازدید | 3 دیدگاه

ردپای منصوریان در بردهای صنعت‌نفت برابر استقلال

از آخرین پیروزی صنعت نفت برابر استقلال در تهران 2044 روز می گذرد. جایی که منصوریان هدایت آبی ها را برعهده داشت.

ردپای منصوریان در بردهای صنعت‌نفت برابر استقلال

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی هفته گذشته صنعت نفت برابر پرسپولیس باعث شد تا استقلالی ها کاملا متوجه باشند که دیدار سختی برابر برزیلی های ایران در پیش خواهند داشت. تیمی که از میانه های نیم فصل نخست روندی کاملا صعودی پیش گرفته است، بازی دشواری را پیش روی آبی ها خواهد گذاشت.

در تقابل های رو در رو دو تیم، استقلالی ها مطابق انتظار عملکرد بهتری داشته اند. در 9 دیدار گذشته، آبادانی ها رنگ پیروزی را برابر حریف قدرتمند خود به چشم ندیده اند ضمن اینکه از آخرین پیروزی آنها در استادیوم آزادی زمان زیادی می گذرد.

 

1697674

 

آخرین باری که صنعت نفت موفق شد که در تهران از سد استقلال عبور کند، به 2044 روز پیش باز می گردد. نکته جالب اینکه در آن روز، علیرضا منصوریان در نخستین فصل حضور خود بر روی نیمکت استقلال، هدایت این تیم را برعهده داشت.

در آن بازی از شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر، استقلال بازی برده با گل علی قربانی را در دقایق پایانی و با گل های حسین بغلانی و رضا نوروزی به حریف آبادانی خود واگذار کرد.

 

1697675

 آخرین پیروزی صنعت نفت برابر استقلال نیز به هفته نخست لیگ هفدهم بازمی‌گردد. جایی که آبادانی ها با تک گل کرار جاسم در همان هفته ابتدایی لیگ، نخستین شکست آبی پوشان را رقم زدند. نکته عجیب اینکه در آن بازی نیز، علیرضا منصوریان هدایت استقلال را برعهده داشت.

پس از آن، استقلال و صنعت نفت در 9 دیدار در رقابت های لیگ برتر و جام حذفی به مصاف هم رفته اند که حاصل آن 6 پیروزی برای آبی پوشان و 3 تساوی بوده است. در این 9 دیدار، استقلال موفق شده است 19 بار دروازه حریف خود را باز کند.

دیدگاه‌ها